AndroidHealthClinic

App voor postbezorgen

Anoniem4102017

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
99
Lengte
1m88
Massa
83kg
Hallo dbbers,

Weet iemand een app voor de iphone waarin je goed verschillende aderessen kan invoeren dat hij zo een route voor je maakt (Heb bijbaantje als postbezorger) heb nu de app my Routes alleen deze werkt niet zo goed want hij loopt vaak vast en je kan niet meer dan 25 aderessen invoeren. Het maakt niet uit of je er voor moet betalen of dat hij gratis is.

Als jullie wat wisten zou ik dit heelerg op prijs stellen:)

Gr. Zooha

Toen ik postbode was liep je gewoon 1x mee met degene die de route voor je deed en dan ken je de route wel toch? Waar heb je dan een routebeschrijving voor nodig.

Toen ik postbode was liep je gewoon 1x mee met degene die de route voor je deed en dan ken je de route wel toch? Waar heb je dan een routebeschrijving voor nodig.

Dit en anders maak je een foto van het overzicht van de straten die je moet lopen. Als je het dan een keer niet weet, zoek je de staat op via google maps. Maar na 2 keer lopen moet je route wel goed kunnen.

De eerste keer dat ik meeging met iemand schreef ik altijd bepaalde herkenningspunten op. Bij rotonde linksaf, tegenover de kerk enz. Soms had ik wel een geprinte plattegrond mee voor het geval dat. Maar je wil niet constant op je telefoon moeten kijken om te zien waar je heen moet, kost veel te veel tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet zegmaar op verschillende aderessen in de omgeving zijn dus niet in maar een paar straten lopen

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Ik moet zegmaar op verschillende aderessen in de omgeving zijn dus niet in maar een paar straten lopen

doe het fietsent, heb ook zo'n hoesje waar je je telefoon in kan doen die vast zit aan je stuur

Ik neem aan dat je een vaste volgorde hebt vanaf welk adres je begint? En als je postbezorger bent heb je toch in iedere straat wel een aantal adressen waar je heen moet? Of werk je niet voor PostNL?

Ik neem aan dat je een vaste volgorde hebt vanaf welk adres je begint? En als je postbezorger bent heb je toch in iedere straat wel een aantal adressen waar je heen moet? Of werk je niet voor PostNL?

Nee werk niet voor postnl heb zegmaar elke week andere aderessen in de omgeving dus het is elke week anders

Ah ok. Nee ken geen app waarbij je dat kunt doen. Dan zou ik gewoon een plattegrond van die omgeving uitprinten en meenemen, en van te voren vast bedenken hoe je het beste kunt fietsen. Ik hoop dat je iedere week wel dezelfde omgeving hebt, dan leer je het snel genoeg uit je hoofd.

Ah ok. Nee ken geen app waarbij je dat kunt doen. Dan zou ik gewoon een plattegrond van die omgeving uitprinten en meenemen, en van te voren vast bedenken hoe je het beste kunt fietsen. Ik hoop dat je iedere week wel dezelfde omgeving hebt, dan leer je het snel genoeg uit je hoofd.

Is inderdaad ook een idee moet een heel dorp door, maar na een paar maanden ken je het inderdaad wel

Na 2 dagen kende ik de dorpen al waar ik post moest rondbrengen maar ik moest dan ook iedere straat helemaal af. In het begin moet je gewoon een vaste volgorde van straten aanhouden, ook al heb je in bepaalde straten geen adres waar je heen moet. Zo leer je snel het dorp kennen en dan ga je vanzelf kris kras door het dorp naar de juiste adressen.

google maps?

kan je zoveel punten als je wil toevoegen

Terug
Naar boven