Spud
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, elke week verschijnt er wel een topic van iemand die niets beter te doen heeft dan apple in een zwart daglicht te zetten. En dan komt big t om zijn fan boy praatjes te verspreiden.Er is maar een ding dat ik meer haat dan apple fanboys en dat zijn die figuren die er een hobby van maken om van alles bij elkaar te zoeken om te laten zien dat ze zo'n hekel hebben aan een bepaald merk. Ik ben er nog niet helemaal uit wat triester is.
Overigens kan je van een heleboel merken een lijst maken van mislukte producten, zo gaat dat als je een groot merk bent. Denk bijvoorbeeld aan Philips.

Zeg dat maar tegen ome steve's bankrekening

Er is maar een ding dat ik meer haat dan apple fanboys en dat zijn die figuren die er een hobby van maken om van alles bij elkaar te zoeken om te laten zien dat ze zo'n hekel hebben aan een bepaald merk. Ik ben er nog niet helemaal uit wat triester is.
Overigens kan je van een heleboel merken een lijst maken van mislukte producten, zo gaat dat als je een groot merk bent. Denk bijvoorbeeld aan Philips.
let wel dat ze bij veel van deze fails ver hun tijd vooruit waren.. Vaak zelfs te ver (als in conceptueel verder dan de technologie toe liet).