MuscleMeat

Apple Fails

Er is maar een ding dat ik meer haat dan apple fanboys en dat zijn die figuren die er een hobby van maken om van alles bij elkaar te zoeken om te laten zien dat ze zo'n hekel hebben aan een bepaald merk. Ik ben er nog niet helemaal uit wat triester is.

Overigens kan je van een heleboel merken een lijst maken van mislukte producten, zo gaat dat als je een groot merk bent. Denk bijvoorbeeld aan Philips.

Ik denk dat Steve Jobs toch niet mag klagen dus hij zal vast wel wat goed doen.

Er is maar een ding dat ik meer haat dan apple fanboys en dat zijn die figuren die er een hobby van maken om van alles bij elkaar te zoeken om te laten zien dat ze zo'n hekel hebben aan een bepaald merk. Ik ben er nog niet helemaal uit wat triester is.

Overigens kan je van een heleboel merken een lijst maken van mislukte producten, zo gaat dat als je een groot merk bent. Denk bijvoorbeeld aan Philips.
Inderdaad, elke week verschijnt er wel een topic van iemand die niets beter te doen heeft dan apple in een zwart daglicht te zetten. En dan komt big t om zijn fan boy praatjes te verspreiden.:(

dit is nog een klein lijstje hoor.. probeer idd eens een philips/sony/hp/compaq ect
waarschijnlijk een mega lijst

Beetje actie-reactie.
Door het sektarische gedrag van de apple fanboys krijg ik persoonlijk ook zin om vanalles bij elkaar te zoeken om ze er op te wijzen dat het eigenlijk gewoon een k*tmerk is.

Laatst bewerkt:
ik ben geen apple fanboy, maar apple heeft wel degenlijk goede producten & marketing... noem maar een ander product wat wereldwijd zo populair is als een iphone tegenwoordig?

"iedereen" had het jaren geleden over een ipod dat was "het"
terwijl andere merken er slechts vanaf kwamen met "mp3 speler"
ook gezien naar de bouwkwaliteit,functie's,ontwerp waren ze hun tijd ver vooruit..
inmiddels is het niet zo speciaal meer, en zijn anderen ingelopen.

enigste wat ik minder vind is itunes.. ben ook geen mac fan... geef mij maar een pc...
ipod/touch/phone zijn daarin tegen wel prima producten.

:roflol: beste fails ooit dan

Vind het wel een goed bedrijf mede door hun human centered design.

Terug
Naar boven