MuscleMeat

apple gebruikers lijden aan stockholm syndroom

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
'iPhone-gebruiker lijdt aan Stockholmsyndroom'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gebruikers van de iPhone vertonen dezelfde loyauteit aan het merk Apple als gegijzelden voor hun gijzelnemer.
Dat zeggen analisten van het Deens consultancybureau Strand Consulting, die de manier waarop iPhone-eigenaars de tekortkomingen van hun smartphone verdedigen, vergelijken met het Stockholmsyndroom.
Dat is een psychologisch verschijnsel waarbij een gegijzelde sympathie krijgt voor zijn gijzelnemer. ‘Apple heeft een prachtige telefoon gelanceerd met een fantastische gebruikersinterface die meerdere technische tekortkomingen heeft die door veel gebruikers gewoon geaccepteerd en verdedigd worden.

Zelfs als die tekortkomingen gebruikers beperken in hun dagelijkse doen en laten
,' staat te lezen op de website van Strand.
Argumenten als "er is geen mogelijkheid om MMS te versturen", "of de batterij kan niet verwisseld worden", worden volgens de analisten goed gepraat door de gebruikers. Dat en het feit dat consumenten iPhone's blijven kopen en het platform vaak met hart en ziel verdedigen, bewijst volgend Strand dat die gebruikers dus wel degelijk aan het Stockholmsyndroom moeten lijden.
..

Altijd al gedacht dat de apple gebruikers niet helemaal 100% waren :D

u jelly?

Stukje geschreven door neukia!

u mirin my iphone man. dude i love it. en waarom moet ik nou weer mms versturen. ik hou het bij sms.

zoiezo man de eerste iphone had geeneens bluetooth geen 3g etc. allemaal missende functies die heel normaal waren in die tijd. ook snapte ik niet waarom apple zo bijzonder deed over de 3g.

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

maarja... dit topic zal wel snel gesloten worden door big t wegens apple hater gedrag

ik zorg er iedere week weer voor dat minstens 4 mensen die in mijn winkel komen voor aan apple, de deur uit gaan met een htc :D

waarom mms als je kan emailen? :)

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Het is niet onze schuld dat wij de toekomst in gaan en niet in 2006 blijven steken ;)

waarom sms als je kan pingen? ik weet niet hoor maar functies verwijderen omdat het "toekomst" is lijkt mij een beetje dom

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

ik zorg er iedere week weer voor dat minstens 4 mensen die in mijn winkel komen voor aan apple, de deur uit gaan met een htc :D

http://www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg&feature=related

htc desire series (L)

ik herken mijzelf daarin, had hiervoor een iphone en vond al de rest crap.. tot vorige week mijn iphone voor de eerste keer op de grond viel en scherm in duizend stukskes was + antenne, luidspreker en batterij beschadigd waren.

Nu een htc desire hd gekocht en damn, dit ding beat echt op alles mijn iphone en is net zo duur als een nieuwe 3GS die gewoon amateur is in vergelijking met de htc desire hd

ik herken mijzelf daarin, had hiervoor een iphone en vond al de rest crap.. tot vorige week mijn iphone voor de eerste keer op de grond viel en scherm in duizend stukskes was + antenne, luidspreker en batterij beschadigd waren.

Nu een htc desire hd gekocht en damn, dit ding beat echt op alles mijn iphone en is net zo duur als een nieuwe 3GS die gewoon amateur is in vergelijking met de htc desire hd

opensource zal altijd pwnen :D zoiezo in combinatie met een bedrijf. alleen ik blijf het wel knap vinden hoe apple zoveel shit in zon klein ding kan proppen zonder dat t heet ofzo wordt (iphone imac mac mini) maar t blijft overpriced

• Topic Starter Topic Starter
apple weeet gewoon haar spullen te verkopen. Zoals met de 3g, dat bestond al, maar zij gaan doen alsof het iets helemaal nieuws is met een hele heisa rond.

izz funny because iz true

apple weeet gewoon haar spullen te verkopen. Zoals met de 3g, dat bestond al, maar zij gaan doen alsof het iets helemaal nieuws is met een hele heisa rond.
komt gwn door de mensen die niet uitzoeken wat het beste is voor hun geld. als ik iets koop zoek ik altijd voor de beste prijs/qualiteit en doe ik eerst research

kan je die gore avatar van je niet ff veranderen, als ik iemand met anorexia wil zien ga ik wel naar pro ana

Terug
Naar boven