Fitness Seller

Apple iMac

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
Ik wil een Apple iMac kopen.

Iemand die een Apple heeft thuis?
Voordelen?
Nadelen?
>Discuss.

zijn verdomd mooie dingetjes en stabiel en snel

leuk om es te foefelen, maar niks serieus

Waarom wil je in hemelsnaam een mac kopen als je amper weet waarom?

Hij is wel hip ja heb ik gehoord!

Ik heb zelf de nieuwste imac. Ben er echt heel blij mee en ik zou eigenlijk nooit meer een windows pc willen. Is gewoon leuker om mee te werken, sneller en betrouwbaarder. Ga even langs een Apple centre en je bent gelijk overtuigt!

Enige nadeel vind ik dat er geen echte goede msn is waar mee je kan cammen, voor de rest kan je er meer mee dan met een windows pc.

Had dit probleem een tijdje geleden ook. Heb uiteindelijk voor een macbook gekozen en nog geen moment spijt van gehad.
Eenmaal een mac, altijd een mac :D

Je kan trouwens bootcamp of paralells installeren, waardoor je xp naast os x kan draaien. programma's die het dan niet doen in os x (wat trouwens bijna nooit voor komt) kun je gewoon met xp / vista opstarten.

Had dit probleem een tijdje geleden ook. Heb uiteindelijk voor een macbook gekozen en nog geen moment spijt van gehad.
Eenmaal een mac, altijd een mac :D

Eventjes serieus, kun jij mij vertellen wat een Mac mij te bieden zou kunnen hebben ? Wat zijn de echte voordelen tegenover een normale PC ? Ik heb alleen gehoord dat een Mac ideaal moet zijn voor foto- of videobewerking ?

Kan iemand me met een Mac vertellen wat hij/zij nou precies op die Mac doet ? En wat voor meerwaarde het in je ogen heeft tegenover een normale PC ? (ik ben op zicht wel nieuwsgierig, en wie weet haal ik me in de toekomst een keertje een Mac als het me wat lijkt)

Terug
Naar boven