Fitness Seller

appstore

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Nee. Vermoedelijk kan je met android ics binnenkort wel via paypal betalen maar het is nog niet officieel bevestigd. Er zijn wel paypal scripts gevonden in de source.

Vodafone gaat apps via de telefoonrekening verrekenen ergens in 2012. Op dit moment kun je beter naar APK's op internet zoeken.

Als je echt graag wilt betalen, zijn er wel sites, die een creditcard "imiteren". Daar stort je geld op, en dan krijg je een creditcard nummer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben namelijk ontzettend geinteresseerd geraakt in een app die ik wil. Een playstation emulator voor de samsung galaxy s2. Lijkt me echt geweldig om final fantasy 7,8 en 9 op mijn telefoon te kunnen spelen.

Verder geen mensen hier die ps1 games willen spelen op hun telefoon?

nee maar de playstation emulator + rom kan je gewoon op piratebay binnen 1 minuut downloaden. Zou trouwens zowieso niet betalen daarvoor want de kans dat het crashloos gaat werken is vrij klein.

nee maar de playstation emulator + rom kan je gewoon op piratebay binnen 1 minuut downloaden. Zou trouwens zowieso niet betalen daarvoor want de kans dat het crashloos gaat werken is vrij klein.

Mjah ik ga niks downloaden van piratebay en het dan op mijn telefoon zetten. Straks is er iets mis mee...

Ik leen een creditcard en download die emulator denk ik morgen. Hopelijk werkt het helemaal goed. Lijkt me geweldig om final fantasy te kunnen spelen.

Ik heb een 3v kaart gekocht voor de markt. Na een dik ur is het me grlukt! Ik speel final fantasy 7 op mn telefoon

Terug
Naar boven