MuscleMeat

arabieren GEOWNED DOOR aKirAC

koetje

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
ik was eens een dagje bij aKiraC, je kent dat wel , lekker chillen met een fles tequila , wat grappen maken en elkaar overbluffen . nu heeft die kerel van die k*tburen , van die arabieren die wel met zijn 30tigen in zo een klein strontkrotje wonen .ze gooien altijd vuile luiers op zijn grond . nu ergerde ik me rot aan het geloei van die mensen .
ze hadden zo een debiel plonsbadje gekozen , je kent dat wel , niet dieper als mijn enkel met zo van die debiele bandjes aan de zijkant , en ze waren maar aan het gillen en in dat zwembadje aan het springen . nu werd het wat later en hun geroep verdween . akirac wou een grapje uithalen

hij houdt wel van zulke grapjes , hij kruipt door de struiken en doet zijn rits open , en zeikt dat hele plonsbadje geel :roflol: ik viel neer van dronkenschap en van het lachen . stttttttt koe , doe normaal dadelijk ben ik kebap .ik ken hem nog niet lang maar het is echt een ettertje :D

morgen zal hij die mensen vrolijk zien spetteren in hun verse plonsbadje ;)

topactie aKiraC had nooit gedacht dat je zoiets zou durven

verplaats maar naar gare hanenhok :o

dat vraagt om fotos :P

strakke actie :thumbup:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

whehehe rotzak :D

RACIST :mad:

:roflol:

In the Ghetto!

Ranzige, maar zeer strakke actie!

Weet ik meteen dat ik dus een overdekt bad moet aanschaffen zo gauw ik een woning met tuin heb (en naast AkiraC woon) :D

En dan te bedenken dat ik moet betalen om me door AkiraC in de bek te laten pissen :(

Hahaha, master :roflol:

Ben blij dat ik niet in de buurt woon :D

Haha, superverhaal :roflol: :roflol: :roflol:

:roflol: hahaha master!

Heyyyy, hahaha, was een leuke dag he koetje, we hebben ons goed geamuseerd!!!!

:roflol: geniaal

Wordt tijd dat ik binnenkort eens richting Belgie vertrek voor een gezellig samenzijn.

Ik heb nog 2 flessen Jose Cuervo Especial uit Mexico staan ;)

Terug
Naar boven