koetje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
ik was eens een dagje bij aKiraC, je kent dat wel , lekker chillen met een fles tequila , wat grappen maken en elkaar overbluffen . nu heeft die kerel van die k*tburen , van die arabieren die wel met zijn 30tigen in zo een klein strontkrotje wonen .ze gooien altijd vuile luiers op zijn grond . nu ergerde ik me rot aan het geloei van die mensen .
ze hadden zo een debiel plonsbadje gekozen , je kent dat wel , niet dieper als mijn enkel met zo van die debiele bandjes aan de zijkant , en ze waren maar aan het gillen en in dat zwembadje aan het springen . nu werd het wat later en hun geroep verdween . akirac wou een grapje uithalen
hij houdt wel van zulke grapjes , hij kruipt door de struiken en doet zijn rits open , en zeikt dat hele plonsbadje geel
ik viel neer van dronkenschap en van het lachen . stttttttt koe , doe normaal dadelijk ben ik kebap .ik ken hem nog niet lang maar het is echt een ettertje
morgen zal hij die mensen vrolijk zien spetteren in hun verse plonsbadje
topactie aKiraC had nooit gedacht dat je zoiets zou durven
verplaats maar naar gare hanenhok
ze hadden zo een debiel plonsbadje gekozen , je kent dat wel , niet dieper als mijn enkel met zo van die debiele bandjes aan de zijkant , en ze waren maar aan het gillen en in dat zwembadje aan het springen . nu werd het wat later en hun geroep verdween . akirac wou een grapje uithalen
hij houdt wel van zulke grapjes , hij kruipt door de struiken en doet zijn rits open , en zeikt dat hele plonsbadje geel
ik viel neer van dronkenschap en van het lachen . stttttttt koe , doe normaal dadelijk ben ik kebap .ik ken hem nog niet lang maar het is echt een ettertje
morgen zal hij die mensen vrolijk zien spetteren in hun verse plonsbadje
topactie aKiraC had nooit gedacht dat je zoiets zou durven
verplaats maar naar gare hanenhok

AkiraC