AndroidHealthClinic

Arch Enemy & Nevermore : 27 Sept in Hof Ter Lo (Borgerhout)

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Oh Belgen ende Nederlanders dichte tegen den grensch met België! hoort mij aan!

Ik ga hen dus gaan zien die zaterdag.

VVK : €16
Kassa : €17

Doors 19:30
Start 20:00

Ik zal er dus zijn! wie nog? dan kunnen we misschien afspreken :D
ik zal waarschijnlijk mijn T-shirt van Blind Guardian aandoen dan :)

Denk het niet... Moet de cd van nevermore nog krijgen, lijkt me wel heel vet! Ben nu weer ff bezig met een inhaalrace om cd's te luisteren :) Momenteel Strapping Young Lad aan't luisteren, wel een wrede cd joh! Maaruh, veel plezier toegewenst spike!

helaas niet echt helemaal mijn sT metal... naja helaas :)

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Denk het niet... Moet de cd van nevermore nog krijgen, lijkt me wel heel vet! Ben nu weer ff bezig met een inhaalrace om cd's te luisteren :) Momenteel Strapping Young Lad aan't luisteren, wel een wrede cd joh! Maaruh, veel plezier toegewenst spike!

heb je de 2 laatste cd's van arch enemy?

zijn beestig goed man...

Spike zei:
heb je de 2 laatste cd's van arch enemy?

zijn beestig goed man...

Ik zal eens wat van hun gaan downen!

Maaruh, luister jij toevallig ooit op dinsdagavond om 22:00 op radio 3fm het programma 'dB' (decibel)? Daar draaien ze vaak echt wrede raggen! Ik had dinsdag een vet nummertje gehoord dat 'the after dinner party' heet, maar ik kan het nummer nergens vinden :( Het klonk wel vet!

En ben je toevallig bekend met 'Chimaira'? Ook wel vet man, vooral het nummer 'pure hatred'!

Wil ook ff wat cd's van staind hebben, die klonken ook lowlands ook echt wreed! Maar het is wel een beetje nu-metal dus niet echt iets voor onze Spike denk ik :)

chimaria ken ik niet neen.

aargh! nu-metal!!!! :D

ben niet voor nu-metal te vinden, hoewel ik bepaalde groepkes hééél héél goe vind, zoals Killswitch Engage, Mudvayne of System of a Down.

en niemand die in oktober naar DIMMU BORGIR gaat kijken?? :D

die heb ik een keer gezien, ben nog steeds niet helemaal bijgekomen van het lachen :D

Voor de rest ook wel leuke bands(meer hardcore dan metal):

Born from pain(NL)
Hatebreed
Krutch
Everybody Gets Hurt
Do or Die
Deviate
Terror
L' Esprit du clan
Blood for Blood
rammalah

erg relaxte muziek om op te trainen.

lol, hey hey, i like dimmu, k? ;)

hehe... al die magnesium stijgt naar je hoofd :D :P

Als jullie arch enemy leuk vinden moeten jullie ook eens naar de laatste cd van Himsa luisteren, 'courting tragedy and disaster'.
Ik luister zelf vooral hardcore en metalcore, mijn vriend luistert meer naar metal (hij zit ook in een band : darkdayrising).

Marla666 zei:
Als jullie arch enemy leuk vinden moeten jullie ook eens naar de laatste cd van Himsa luisteren, 'courting tragedy and disaster'.
Ik luister zelf vooral hardcore en metalcore, mijn vriend luistert meer naar metal (hij zit ook in een band : darkdayrising).

Metalcore rulez!!!! Ik was laatst ook naar de roadrage tour in 013 geweest. Chinaira, Spineshank & Ill Nino. Was echt super vet man, vooral chimaira was vet, die drums van hun roeleren echt! En het was ook leuk toen ze het publiek gingen splitsen ala Mozes & de rode zee. Daarna ramde die 2 helften van het publiek ala bravehart op elkaar in (bij het inhakken van de climax) en veranderde die hele zaal in 1 grote kolkende veldslag :D

Marla666 zei:
wat speelt ie in ddr? volgende week spelen ze in de lans als ik me niet vergis?

BAH BAH metal...hardcore will never die :D

Ja klopt, ze spelen idd in Hoofddorp. Heb je ze weleens gezien? Een van de gitaristen (niet mijn vriend maar die andere dus) woont ook in H'dorp

Terug
Naar boven