AndroidHealthClinic

Are you a DJ?

Steiner

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Zijn er hier nog andere mensen die wel eens een plaatje durven te draaien? Of het al eerder professioneel doen en voor een duizendtal mensen spelen?

Ik ben zelf nu al zo'n klein jaartje bezig, en heb normaal gezien mijn eerste feestje ergens in November. Draai Dubstep/Drum&Bass en heb op dit moment een CMX-3000/DJM-3000 thuis staan, maar ben van plan om over een maandje te upgraden naar CDJ-350/DJM-350. Iemand hier trouwens ervaring mee?

Oh, mocht er iemand ook geïnteresseerd zijn om wat van mijn werk te horen, hier is mijn laatste mix :)
http://soundcloud.com/neglexis/leuven-goes-out-deejay-contest
Laat zeker weten wat je vindt! :thumbup:

train je ook nog een beetje?

• Topic Starter Topic Starter
Zeker, er zijn toch momenten dat ik nodig heb om nieuwe tracks uit te checken? Trainen is daar perfect voor ;)

check je pm

Whahaha joran wil je op z'n pauperfeestje hebben :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Misschien on-topic blijven?

ik heb al eens op feesjes gedraaid
maar ik heb geen materiaal, gebruik gewoon virtual dj thuis om wat mee te spelen, ik kan er wel al mooie mixen mee in elkaar knutselen

Ik heb vroeger voor wat lokale radiostations gewerkt en programma's gehad. Daarnaast draaide ik regelmatig op besloten feestjes (tot man of 150) en maakte ik jaarmixen.
Tegenwoordig draai ik nog op aanvraag of kleine feestjes, strandfeestjes en bruiloften.
Tevens maak ik nog met regelmaat allerlei soorten mixen voor internet radiostations en voor een ieder die het leuk vindt.

Op dit board staan diverse mixen van mijn hand.

Terug
Naar boven