MuscleMeat

Arginine/Ornithine Ethyl Ester + Beta Alanine + Asperine = KABOEM ???

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Holy ****!

Niks anders over te zeggen. Ik ben sinds anderhalve week bezig met deze muscle stack en ik had gister zowat grotere t**ten dan Loca na de borsttraining. :eek:
Ik merk niets ( nog niks dan ) van krachttoenames , maar die pomp is echt weird.

Ik neem alleen preworkout;

6 caps Arg. Orni Ethyl Ester
2 caps Beta Alanine
250 mg Asperine.

Ik denk dat de Asperine zorgt voor de extreme pomp die ik ondervind met deze stack. Ik vroeg mij dan ook af of er wel eens meer mensen zijn geweest die Asperine/Niacin of Alcohol gebruikt hebben in combinatie met NO/creatine stack??

Ik ben normaal meer van de X-pand, Vaporize en diverse andere creatinematrixen, maar deze shizzle laat die merken zwaar achter zich.

Btw ik ga volgende maand maar eens 3 caps Creatine Ethyl Ester toevoegen. Ethyl Esters 4 life! :D

klopt, ik heb is zo´n potje Arginine/Ornithine bij de tuinen gekocht en had dezelfde ervaring. bij een bicepstraining moest ik zelfs een keer stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
is al weer een tijdje terug, maar had dus alleen Arginine/Ornithine.....dosering 4 pillen per dag. 2 sóchtends en 2 voor de training in de middag, maar zit nu te twijfelen of er geen l´arginini was. weet niet of daar verschil in zit~?

van die beta ga je wel wat merken.
meer rep vermogen enzo

ja zat in white flood, white flood in combinatie met green magnitude ben ik echt heel goed op gegaan.

beta kun je beter langzaam opbouwen naar 3-4 doseringen van 1,5 gram. Opbouwen is nodig want anders krijg je een jeukend gevoel. Soort niacine-flush. Heb het los (poeder) gebruikt. Het was vooral met cardio/sprinten/interval dat ik de voordelen ervan ervaarde. En ook wel met squat en DL, dus waar je normaal bruut van gaat lopen hijgen.
Waarvoor asperine? Om je bloed te verdunnen? Ik zou niet een medicijn als sup nemen, but eachs his own.

Volgends mij reageer jij wel snel op sups. 2 caps beta en maar 3 caps CEE? Tenzij je 1000mg caps hebt natuurlijk.

Ongeveer 2 jaar geleden had je pump juice van revolutions (jaja) hier zat arginine en ornithine ethyl ester in.De pomps waren indd echt vreselijk goed.Het is nu niet meer te krijgen maar daar zou ik nog wel een potje van willen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
beta kun je beter langzaam opbouwen naar 3-4 doseringen van 1,5 gram. Opbouwen is nodig want anders krijg je een jeukend gevoel. Soort niacine-flush. Heb het los (poeder) gebruikt. Het was vooral met cardio/sprinten/interval dat ik de voordelen ervan ervaarde. En ook wel met squat en DL, dus waar je normaal bruut van gaat lopen hijgen.
Waarvoor asperine? Om je bloed te verdunnen? Ik zou niet een medicijn als sup nemen, but eachs his own.

Volgends mij reageer jij wel snel op sups. 2 caps beta en maar 3 caps CEE? Tenzij je 1000mg caps hebt natuurlijk.

500 mg volgens mij. Ik zal het dan wel langzaam gaan opbouwen om te kijken wat voor effect het heeft.

Intressant!
Ik zelf reageer slecht op alchol icm een NO product. Ben er bijna knockout van gegaan.
Maar misschein is die combo ooit een leuke toevoeging.

heb je 1 of 2 van die stacks nodig voor 6a8 weken?

heb je aan 1 stack van 25 dagen genoeg of begint het dan pas net te werken?

Klinkt goed, ik zou alleen wat meer beta-alanine nemen, om het geld hoef je het niet te laten want als je een beetje zoekt kan je een halve kilo vinden voor 20 euro.

Terug
Naar boven