Fitness Seller

Arnold

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
jongens even uit nieuwsgierigheid, wat gebruikte de oostenrijkse eik in zijn carriere als b.b.
:D

groeihormonen had je destijds niet, dus het zal wel dbol, deca en test zijn klopt dat?

Dianabollekes, veeeeeeeeel dianabollekes...:eek: :D

Dianabol, Primo, Test.. en zal nog wel wat zijn..

But those whose concern is safety and precision will find primo in a class of its own. Its that simple, and our good friend Arnold will agree. Yes yes my friends...Arnold Schwarzeneger was a huge fan of primo. In fact, his favortie cycle was a stack of 600mg primo per week with 40mg dbols per day.

De rest valt te lezen op:

[Link niet meer beschikbaar]

alleen gaat dit meer over primo, dan over Arnold

Gr
D

Arnold was de grootste natural aller tijden.

volgens rinus zat ie ook aan de HMB...

klopt G21 dat nam hij in een stack samen met myostatineblokker

In de tijd van Arnold was HGH helemaal in

tegenwoordig zijn ze daar een beetje op afgestapt.....

en Arnold spoot veel synthol in zijn schouders en benen, vandaar die brute massa daar.

hij had beter wat in zijn borst kunnen spuiten, die kon wel wat extra's gebruiken

Ik zou zeggen lees zijn boek eens staat alles in beschreven

Loo zei:
In de tijd van Arnold was HGH helemaal in

tegenwoordig zijn ze daar een beetje op afgestapt.....

en Arnold spoot veel synthol in zijn schouders en benen, vandaar die brute massa daar.

hij had beter wat in zijn borst kunnen spuiten, die kon wel wat extra's gebruiken
?????????????????????

arnold heeft wel eens verteld dat ie enkel primo en d-boll nam als hij aan een zwaar dieet ging,alhoewel primo en d-boll samen heel wat vet en vocht laten vasthouden begrijp ik niet dat iemand daar dan mee cut???:grumble:

volgens mij ging hij ook veel op diana tabs maar weet niet meer zeker zou ik eens dat boek erop na moeten slaan

Dat verhaal over DBolletjes en Primo was gewoon om een beetje te patsen. Feit is dat hij gewoon een hele goede doorbloeding heeft gehad in de baarmoeder, waar hij ook het grootste deel van de voedingsstoffen voor z'n tweelingbroertje Danny heeft opgesmikkeld.

:haha: :roflol: :laugh:
Thorwulf zei:
Dat verhaal over DBolletjes en Primo was gewoon om een beetje te patsen. Feit is dat hij gewoon een hele goede doorbloeding heeft gehad in de baarmoeder, waar hij ook het grootste deel van de voedingsstoffen voor z'n tweelingbroertje Danny heeft opgesmikkeld.

Terug
Naar boven