XXL Nutrition

Arofixen los van een kuur

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
779
Lengte
1m50
Massa
40kg
Ik ben nu al weer een tijd off maar qua libido en algemeen gevoel van hersteld zijn heb ik het idee dat het nog niet 100% is.

Zijn er mensen die wel eens een periode nolva aromasin (Arofixen) genomen hebben en wat zijn hun ervaringen. Ik weet dat Krieltje zegt dat zijn endocrinoloog een AI ontraad vanwege botonkalking. Maar Aromasin heb ik nog liggen en die wil ik in lagere dosis nemen. 1 cap is 20mg nolva 20mg aromasin. Vooral Aromasin werkt keisterk bij mij. Daarom denk ik een kwart cap voor 4 weken te gaan nemen.

Of toch maar 4 weken nolva 20mg per dag, dus gewoon nog een keer nakuren zegmaar.

Of is dit zinloos na zoveel tijd en moet ik gewoon geduld hebben?

Iemand raad en advies voor me?

Thnx

Hoe lang ben je nu off Ymir?
Zou het gewoon nog even afwachten, misschien zit het tussen je oren. Je bent misschien gewent geraakt aan het on zijn en weet je niet meer hoe je libido is als je off bent?

Merk het aan mezelf ook wel namelijk.

Laat je bloed gewoon ff prikken. Desnoods alleen maar je T en vrije T.
Zo duur is het niet. Meten = weten.

Ik heb me na m,n eerste kuur (en nakuur) ook zwaar klote gevoeld en toch had ik een torenhoge T-spiegel.

In postmenopausal women with breast carcinoma, long-term use of potent aromatase inhibitors reduces circulating estradiol levels by 88% [31] and is associated with adverse effects on bone [2,3]. Due to the much higher estrogen levels in treated men it remains to be determined whether this also holds true for men.

;)

• Topic Starter Topic Starter
adverse effects on bone [2,3].... it remains to be determined whether this also holds true for men.
;)

Wel/niet.....erg duidelijk is het dus niet.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 08:13 ----------

Hoe lang ben je nu off Ymir?
Zou het gewoon nog even afwachten, misschien zit het tussen je oren. Je bent misschien gewent geraakt aan het on zijn en weet je niet meer hoe je libido is als je off bent?

Merk het aan mezelf ook wel namelijk.

Sinds mei maar daarvoor zat er tussen epistane en mijn eerste kuurt test tren winny niet erg veel tijd en tussen mijn eerste en mijn tweede ook niet. Die kuur was met dbol-adrol test bold en tren.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 08:15 ----------

Laat je bloed gewoon ff prikken.

Ja dat is natuurlijk ook het goede antwoord op mijn adviesvraag. Ik weet het niet en alleen met meten heb je antwoord op de nut en noodzaak van evt nolva of aromasin gebruik.

Je hebt 2x tren gebruikt Ymir, zonder de aanbevolen rusttijd. Je hebt je lichaam flink op zn donder gegeven, en heeft nu tijd nodig om te herstellen.
Is toch logisch? Ik zou idd ff laten meten, en dan dvt met power PCT beginnen als je geen geduld hebt.

Voelde me laatst ook nog niet hersteld na enige tijd, na het geplande bloedwerk bleek mijn test hoger te liggen dan vóór ik überhaupt ooit kuurde: 716 versus 595.

Natuurlijk kunnen deze waardes wel schommelen maar vond het toch vreemd. Ik ken nog wel gasten die zich niet 100% voelen ondanks topwaarden

Nolva geeft mij wel een betere stemming maar kan erg persoonlijk zijn. Aromasin staat er voor bekend testosteron te verhogen en tevens de mildste AI voor je botten.

Terug
Naar boven