MuscleMeat

Aromasin van MP

Goldenshower

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Heb deze net binnengekregen, real deal?
En iemand enig idee of deze 25mg of 20mg zijn?

IMG163.jpg

IMG164.jpg

IMG166.jpg

staat gewoon op het potje man ... 1 cap = 20mg

laatste lijntje op het label

voor de rest, geen idee if fake or real

Moeilijk te zeggen. Moet 20mg zijn, dus dat klopt. Ik heb deze 2x gehad. 1x goed, 1x slecht. De slechte kwam via een andere supplier...:mad:
Vervelende was dat je aan de buitenkant bijna niks kon zien, alleen ik had het idee dat van de slechte de rode kleur op het etiket ietsje valer was dan van die goede.....???

Moeilijk te zeggen. Moet 20mg zijn, dus dat klopt. Ik heb deze 2x gehad. 1x goed, 1x slecht. De slechte kwam via een andere supplier...:mad:
Vervelende was dat je aan de buitenkant bijna niks kon zien, alleen ik had het idee dat van de slechte de rode kleur op het etiket ietsje valer was dan van die goede.....???

waarop baseer je dat je aromasin slecht was dan?
mp word niet nagemaakt voor zover ik weet en is zoals het op het potje staat gewoon 20mg

Heb ook deze. In de vierde week van mijn kuur was mij oestrogeen 78 (terwijl de maximumwaarde 45 oid is). Dan maar 13,33mg aromasin per dag beginnen nemen.
Nu, 6 weken later staat mijn oestrogeen op 94... :(

Ik vermoed dat dat spul niet goed werkt.

waarop baseer je dat je aromasin slecht was dan?
mp word niet nagemaakt voor zover ik weet en is zoals het op het potje staat gewoon 20mg

Omdat ik de eerste keer alle prolactine, cortisone gerelateerde bijwerkingen na een paar weken aromasin weg waren. Sterker nog mn testikels groeiden met de dag op dit spul.

Tweede keer, had ik voor mijn idee een iets ander potje. Kleur was iets anders, opschrift ook. Andere supplier dit keer ook en na dezelfde kuur, deed het dit keer helemaal niks voor me, ook niet toen ik hoger ging doseren. Voelde me belabberd, moe, koppijn, emo...zeg maar zoals wijven zich dagelijks voelen :p

Ben toen overgestapt op clomid paar weekjes en alles ging weer als een raket.

Aromasin (goeie welteverstaan) vind ik topspul, herstal na kuur is normaal goed.

Terug
Naar boven