XXL Nutrition

aromatase enzym overactive

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
vraagje ik heb aromasim gebruikt.

10 weken 20mg eod hoe lang blijft je aromatase enzym overactief???/gevoeliger

want zou het in een volgende kuur niet meer willen gebruiken

Bij Aromasin heb je geen last van van overactieve aromatase omdat Aromasin de aromatase enzymen kapot maakt (suicide inhibition). Dan heb je nadat je tijdens en direct na de behandeling dus minder aromatase enzymen en dus ook minder aromatase. Net zolang je lichaam weer nieuwe enzymen heeft aangemaakt en je weer op je natuurlijke baseline zit.

Bij andere AI's zoals arimidex loop je kans op een rebound effect omdat deze middelen de enzymen alleen maar bezet houden, maar niet kapot maken.

Bij Aromasin heb je geen last van van overactieve aromatase omdat Aromasin de aromatase enzymen kapot maakt (suicide inhibition). Dan heb je nadat je tijdens en direct na de behandeling dus minder aromatase enzymen en dus ook minder aromatase. Net zolang je lichaam weer nieuwe enzymen heeft aangemaakt en je weer op je natuurlijke baseline zit.

Bij andere AI's zoals arimidex loop je kans op een rebound effect omdat deze middelen de enzymen alleen maar bezet houden, maar niet kapot maken.
Denk dat ie doelt op daadwerkelijke upregulatie van aromatase expressie, losstaand van een rebound effect veroorzaakt door omkeerbare binding bij stop van gebruik van een AI. Nobody knows wat dat betreft.

• Topic Starter Topic Starter
ok maar wat zal ik nou doen dan? en hoe weet ik of het weer veilig is om te kuren

Terug
Naar boven