XXL Nutrition

Aryan Brotherhood.

Waar is de link?

“Ik ben de gevaarlijkste mens die je in je leven zal tegenkomen. Dat zeg ik niet om op te scheppen. Het is gewoon een vaststelling.”

Als iemand dit over zichzelf zegt dan weet ik wel genoeg. Wat een sukkel

• Topic Starter Topic Starter
Wat mij opvalt doorheen de hele lijn van die bendevorming tussen Hispanics, Zwarten en Ariërs is dat deze laatste torenhoog boven de andere twee uitsteken.

Wat mij opvalt doorheen de hele lijn van die bendevorming tussen Hispanics, Zwarten en Ariërs is dat deze laatste torenhoog boven de andere twee uitsteken.

Logisch dat zijn ook de meest slimme of in dit geval de minst domme mensen. Van n*gers hoef je niet zoveel te verwachten. Als iets glimt dan zijn ze helemaal afgeleid. Zijn net eksters :D

• Topic Starter Topic Starter
zeer diplomatisch antwoord. ;)

Bedankt :D Misschien toch eens de politiek in dan?

Een crimineel is al bij voorbaat triest, maar er bestaan inderdaad grote IQ verschillen. Diverse testen bevestigen dit.

haha t*ring, kijk die vent die wordt neergestoken terwijl hij die dips doet :P.

Laatst bewerkt:
Dat zijn pas dips till-failure.

heb eens een docu gezien over die gevangenis , 70% word in de kont gepakt :eek:

das dus echt vies :eek:

nasty...

heb eens een docu gezien over die gevangenis , 70% word in de kont gepakt :eek:

En de hoop vinden het nog lekker ook. De keuze tussen levenslang geen coïtus en coïtus op de enige manier die nog kan... tja prioriteiten veranderen als je de hele dag voor de rest van je leven tussen 4 muurtjes en tralies zit...

Terug
Naar boven