XXL Nutrition

Nieuws Asielzoekers krijgen elk 6000 euro

Lork

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
404
Lengte
1m78
Massa
99kg
De staat betaalde in totaal 231.000 euro aan 38 asielzoekers. Dat zegt staatssecretaris voor Maatschappelijke Integratie Philippe Courard (PS) onomwonden. Een klein rekensommetje leert ons dat elke asielzoeker daardoor iets meer dan 6.000 euro in zijn broekzakken mocht steken. Welaan, wat zijn we toch weer vrijgevig. En dat in tijden van economische malaise.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bron: http://www.clint.be/nieuws/word-asielzoeker-en-krijg-6000-euro

zucht..

geloof ik niets van

Als het waar is dan is het ****ing triest. Al was het 600 euro is het nog ****ing triest.

Dan wordt het tijd om de instantie die dat geregeld heeft te plunderen. En het land uit met die troep. Eigen volk eerst.

Laatst bewerkt:
Ja ik denk als je alle kosten bij elkaar optelt, inclusief de instanties die zorgen voor de asielzoekers, dat je ongeveer op dat bedrag komt.
Maar dan nog blijft 231000 euro wel ****ing veel voor 38 asielzoekers.

Had dit al eerder gepost, 500 euro p/d en dat gemiddeld 12 dagen dan kennelijk.

Kan begrijpen dat men dit in het buitenland moeilijk kan geloven, maar dit is België helaas... (bedank de Walen en tsjeven maar).

:D

Haha België. Toch maar eens voorstellen om dat zooitje uit Europa te schoppen?
Dat zal lastig worden met een Belgische EU president...

Nee, België moet gewoon uit elkaar vallen in twee nieuwe staten.

:roflol:

Only in België. :)

Overheid smijt altijd met geld

Nee, België moet gewoon uit elkaar vallen in twee nieuwe staten.

Prima hoor, maar laat Europa dan meedoen en uiteenvallen in drie delen: Europa, en die twee nieuwe staatjes. Wie wil er een stel separatisten in de Europeese unie? Ik niet iig.

Prima hoor, maar laat Europa dan meedoen en uiteenvallen in drie delen: Europa, en die twee nieuwe staatjes. Wie wil er een stel separatisten in de Europeese unie? Ik niet iig.
Grappig hoe sommigen het woord 'separatist' als 'vies scheldwoord' willen gebruiken.

Separatisme is gewoon een logisch gevolg als een land niet (meer) functioneert en deelstaten onafhankelijk dienen te worden om de situatie te normaliseren. De angst voor separatisme is belachelijk en totaal ongegrond. Europa telt al meerdere landen die opgedeeld zijn in nieuwe staten en ze functioneren beter dan als één land.

Eerst zit je kritiek te uiten op België omdat het altijd wel ergens onstabiel is of er gekke dingen gebeuren - waarom denk je dat dat zo is?

Als men dan uitlegt hoe de situatie kan normaliseren dan is het plots "separatisme hoeven we niet in Europa bla bla".

Je geeft niet eens één argument tegen de onafhankelijkheid van de Belgische gewesten. Ik kan je er een dozijn geven die ervoor pleiten.

Vlaanderen als onafhankelijke staat zou perfect functioneren binnen Europa, net als de vele andere kleine landen, die het overigens vaak beter doen dan de grotere landen.

Oh en nog dit: Vlaanderen wil je zéker in Europa, we betalen het meeste van alle staten per hoofd van de bevolking, ja dat klopt, méér dan Nederland :wave:

Vlaanderen OCMW van heel de wereld!

tja als er teveel geld is, waarom niet?

Terug
Naar boven