MuscleMeat

Aspireren

Pittbul

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Bij het aspireren en je trekt bloed, kan je dan het beste de spuit weg gooien of gewoon met een beetje bloed opnieuw zetten?

Bloed kan je terugspuiten en dan een stukje hoger of (als het kan) dieper nog eens aspireren.

als ik bloed heb. haal ik de spuit er uit spuit het bloed er uit en her prik ik weer.mss verlies van aas.want denk niet dat je met het er laten inzitten nog 100 procent goed kunt asprieren.:) mijn menig maar mss is deze ook fout volgens anderen..:)

waarom zou je de spuit weggooien? het is je eigen bloed :p Gewoon de spuit iets terugtrekken en opnieuw aspireren, indien nodig volledig eruit halen en op een andere plek proberen :)

waarom zou je de spuit weggooien? het is je eigen bloed :p Gewoon de spuit iets terugtrekken en opnieuw aspireren, indien nodig volledig eruit halen en op een andere plek proberen :)

nee man ik gooi de spuit niet weg.ik haal ze er gewoon uit.spuit het beetje bloed er uit en injecteer weer(met zelfde spuit wel te verstaan.ja ik deed dit omdat ik al voorgehad heb en toen niet wist wat ik moest doen:p

Heb het heeeeeel af en toe weleens gehad in mijn been en ik trek dan de naald eruit en zet hem er iets naast.
Soms verwissel ik de naald omdat ie na 1 keer steken al wat botter is.

Terug
Naar boven