XXL Nutrition

Assassin creed 2

madusa40

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Wie heeft het spel al ?
Ik heb het net uitgespeeld en wat een k*t einde het hele spel is echt geweldig maar dat einde....

maar wat vinden jullie er van ?:)

Ja heb hem ook uitgespeeld op de PS3. Vind het een vet spel maar wel vaag op sommige vlakken, zoals "the Truth" en inderdaad dat einde.
Toch een must-have in mijn collectie ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb hem ook uitgespeeld op de PS3. Vind het een vet spel maar wel vaag op sommige vlakken, zoals "the Truth" en inderdaad dat einde.
Toch een must-have in mijn collectie ;)

The Truth is dat het geval waarbij je al die puzzels moet ontrafelen ?
Ik heb er daar maar 6 van gedaan ofzo :)

En inderdaad het is wel een must have want ik speel het nadat ik het uitgespeeld heb nog steeds, ik ga nu voor het harnas van altair.

Prachtig spel dit, ben hem nu al voor de 2de keer aan het uitspelen.:)

The Truth is dat het geval waarbij je al die puzzels moet ontrafelen ?
Ik heb er daar maar 6 van gedaan ofzo :)

En inderdaad het is wel een must have want ik speel het nadat ik het uitgespeeld heb nog steeds, ik ga nu voor het harnas van altair.

Truth is inderdaad die puzzels die op de gebouwen zitten verstopt. Ik ben steeds pas naar een volgende stad gegaan als ik alle puzzels, tempels en sidemissions klaar had in de huidige stad. Dan heb je ook veel meer uur gameplay dan gewoon de Main questline erdoorheen te knallen. Heb alleen niet alle feathers (ga ook niet meer doen) en veel treasures laten liggen omdat je geld toch niet meer nodig hebt op een gegeven moment.

Heb je het pak van altair al ? En ik mis nog steeds een wapen maar ik kan hem echt nergens kopen :S

Heb je het pak van altair al ? En ik mis nog steeds een wapen maar ik kan hem echt nergens kopen :S

Ik heb Altair's Armor al door alle 6 de tempels met zo'n vuurtekentje te doorlopen. Als je Altairs Armor hebt kan je geloof ik bij de blacksmith Sword of Altair kopen, dat zal het laatste wapen zijn dat je nog mist.

Ik heb Altair's Armor al door alle 6 de tempels met zo'n vuurtekentje te doorlopen. Als je Altairs Armor hebt kan je geloof ik bij de blacksmith Sword of Altair kopen, dat zal het laatste wapen zijn dat je nog mist.

Nee dat wapen is het niet, die heb ik al het is een hamervariant wapen.
Maar wat denken jullie dat er met The Truth bedoeld wordt ?

het laatste wapen assassins creed 2

Nee dat wapen is het niet, die heb ik al het is een hamervariant wapen.
Maar wat denken jullie dat er met The Truth bedoeld wordt ?

het laatste wapen is pas te kopen als je alle veren heb gevonden,
wat er precies bedoeld word met the truth weet ik nog niet zeker, k moet nog twee stukjes van de puzzel.

weet iemand me trouwens te vertellen waar ik het zwaard van altaïr zou kunnen kopen?

Groete.

trouwens iedereen alvast een goeie jaar wisseling

ik kon het zwaard van altair gewoon kopen in de winkel in mijn eigen stadje ik geloof montenirre ofzo :P

maarja ff een spoiler wel raar man het einde met die aliens gebeuren.

ik kon het zwaard van altair gewoon kopen in de winkel in mijn eigen stadje ik geloof montenirre ofzo :P

maarja ff een spoiler wel raar man het einde met die aliens gebeuren.

Haha ja wtf man, het spel ging toch om het vermoorden van mensen?:roflol:

Ach ja, aan de ene kant geeft het wel weer een interessante twist aan het hele verhaal.

Die hamer kan je trouwens kopen als je 50 van die veren hebt verzameld, als je er 100 hebt krijg je ook nog iets, moet je maar ff googlen.

straks vechten we op mars inplaats van jeruzalem en venetie :D

Ik vondt het echt een geweldig spel ook in 2 dagen uitgespeeld, maar denk inderdaad meer de moderne tijd en ik denk dan dat je vooral in de grote amerikaanse steden zal gaan spelen New York enzo...

maar nog even wachten want het duurt nog wel een tijdje :(

Terug
Naar boven