Fitness Seller

Assassins Creed II

oud? brotherhood komt er bijna aan

het enige spel in de afgelopen jaren dat mij nog eens zo ingepalmt heeft dat ik het uitgespeeld heb. Ik heb alleen spijt dat ik eerst de 2 en dan de 1 heb gedaan. Dit was voor mij meer rpg-achtig dan de laatste top-rpgs op de markt.

Ben aan het wachten voor brotherhood, maar multiplayer interesseert mij echt geen barst.

Als AC3 nu in Rome of Egypt zich afspeeld, schiet ik mijn kwakje los door de muur heen.

Laatst bewerkt:
het enige spel in de afgelopen jaren dat mij nog eens zo ingepalmt heeft dat ik het uitgespeeld heb. Ik heb alleen spijt dat ik eerst de 2 en dan de 1 heb gedaan. Dit was voor mij meer rpg-achtig dan de laatste top-rpgs op de markt.

Ben aan het wachten voor brotherhood, maar multiplayer interesseert mij echt geen barst.

Als AC3 nu in Rome of Egypt zich afspeeld, schiet ik mijn kwakje los door de muur heen.

uhm 18 november
A.C. brotherhood speeld zich af in Rome...

vet spel... AC 1 en 2 allebei uitgespeeld jah...

Vet spel inderdaad :) Ik kijk uit naar Brotherhood.

Brotherhood is ook maar een soort tussenstop tussen 2 en 3, eigenlijk zou je het Assassins Creed 2,5 kunnen noemen.:D

Heb zowel 1 als 2 ook al 20x uitgespeeld inmiddels.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb alleen nogal moeite met vette combos doen, kan tot nu alleen iemand met shift shift vastpakke en z'n keel door snijden en soms doet die een move vanzelf.
Iemand tips?

uhm 18 november
A.C. brotherhood speeld zich af in Rome...

vet spel... AC 1 en 2 allebei uitgespeeld jah...

AC:B heeft niks met AC 3 te maken(niks as in, geen verderzetting van Ezio's verhaal in 3), maar alles met 2. is gewoon add-on voor 2, zelfde music, zelfde engine, enz...

En ik heb het over het oude Rome, meer bepaald Romeinse Rijk.

Laatst bewerkt:
Wie kijkt niet uit naar Brotherhood...!?!

Terug
Naar boven