MuscleMeat

Auto oplader voor iphone 4s?

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
Yoo,

İk heb een universele auto oplader met een usb ingang.
Maaaarrrrrr als ik mijn iphone 4s wil opladen met de originele ipod kabel lukt het niet..
Geeft mijn auto nou weinig volt of is die Auto oplader niet goed?

Ps. Me vrienden kunnenwel hun bb opladen erop en ik kan myn tomtom ook erop laden, behalve me k*t iphone-.-

Alvast bedankt.

Yoo,

İk heb een universele auto oplader met een usb ingang.
Maaaarrrrrr als ik mijn iphone 4s wil opladen met de originele ipod kabel lukt het niet..
Geeft mijn auto nou weinig volt of is die Auto oplader niet goed?

Ps. Me vrienden kunnenwel hun bb opladen erop en ik kan myn tomtom ook erop laden, behalve me k*t iphone-.-

Alvast bedankt.

mn vrienden hebben zo'n orginele witte iphone oplader die je in dat sigaretten-aanmaak ding duwt, dat werkt gewoon goed.:cool:

Edit: ik denk toch dat die opladers van apple zijn, aangezien dat ding wit is, en de orginele apple stopcontact opladers ook :o

• Topic Starter Topic Starter
mn vrienden hebben zo'n orginele witte iphone oplader die je in dat sigaretten-aanmaak ding duwt, dat werkt gewoon goed.:cool:

Edit: ik denk toch dat die opladers van apple zijn, aangezien dat ding wit is, en de orginele apple stopcontact opladers ook :o

De usb kabel is gewoon van apple maar auto oplader is gewoon universeel had ik van mediamarkt gekocht voor een tientje...

Doe je aansteker in de oplader en kijk of die het doet. Doet ie het niet dan ligt er waarschijnlijk een zekering uit.

Doe je aansteker in de oplader en kijk of die het doet. Doet ie het niet dan ligt er waarschijnlijk een zekering uit.

Goos ben zelf een automonteur ik vraag alleen wrm mijn iphone 4s niet doet met een universele auto oplader.
Maar heb de antwoord al Iphones gebruiken een 3e kabel die 2v ofzo aangeeft om opladen aan te schakelen. dus + en - pool en dan nog een 2v kabeltje die naar je iphone toe gaat.
En daarvoor heb ik een auto oplader nodig die geschikt en goedgekeurd is voor een apple iphone/ipad...........

Lekkere automonteur ben jij. ''geeft mijn auto nou weinig volt of is de oplader niet goed''

Als echte monteur meet je dat gewoon ff door maargoed ik wilde je alleen maar helpen jongetje.

Dit komt van een echte monteur btw...............

Lekkere automonteur ben jij. ''geeft mijn auto nou weinig volt of is de oplader niet goed''

Als echte monteur meet je dat gewoon ff door maargoed ik wilde je alleen maar helpen jongetje.

Dit komt van een echte monteur btw...............

gozer ik wist niet hoeveel volt een iphone nodig heeft misschien ik zit al bijna 16 jaar in dit vak. en er bestaat geen echte of een neppe auto monteur kom maar koffietje drinken bij me bedrijf anders rijnhaven ZZ 8 Ster Rotterdam

Maakt geen **** uit gozer, waar het mij om gaat is dat ik je probeer te helpen met een antwoord wat niet eens zo'n heel slecht antwoord is omdat het nog redelijk vaak voorkomt, nieuw of oud. En vervolgens krijg ik een bijdehand antwoord dat je het zelf allemaal zo goed weet.

Maargoed sluit het topic maar, gooz heeft zijn antwoord al.

Terug
Naar boven