AndroidHealthClinic

Automobilist ontsnapt aan politie na achtervolging

Rhinemann

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
"TILBURG - De politie heeft in de nacht van woensdag op donderdag met snelheden van 180 kilometer per uur een automobilist achtervolgd door het centrum van Tilburg. Doordat gevaarlijke verkeerssituaties ontstonden gaven de agenten de achtervolging op. De auto is teruggevonden, de bestuurder was gevlogen, meldde de politie donderdag.

Rond 00.30 uur stond een Volvo, die geregistreerd stond omdat eerder niet voor de benzine betaald was, bij tankstation Molenheide langs de A58 bij Gilze. Toen de politie arriveerde sloeg de bestuurder op de vlucht en ramde een politiewagen.

De bestuurder reed tegen de verkeersstroom in de rijksweg op en ging op weg naar het centrum van Tilburg. De bestuurder liet de auto uiteindelijk in de Munttorenstraat achter, maar kon zelfs met een speurhond niet meer worden gevonden. "

+++

De agenten gaven de achtervolging op omdat er gevaarlijke situaties ontstonden...of waren ze gewoon bang?

bang? de agenten die ik ken grijpen IEDER excuus aan om heel hard te mogen scheuren. :D

agenten hier zijn niet bang, ze mogen alleen niks. Ze zijn hooguit bang ontslagen te worden omdat hun werkgever vindt dat ze een verdachte te hardhandig hebben behandeld :rolleyes:

wat is dat voor aantijging hey? de politie is bang:roflol:
denk na jongen, het is niet meer dan logisch, als er wat gebeurd door die auomobilist worden hun wel aansprakelijk gesteld.
te hard rijden oke maar er zijn grenzen, het gaat er vooral om dat ze de veiligheid van de burger garanderen en dat doe je niet met 180km/u door de binnenstad.
wordt je wakker van een auto die je voorgevel ramt:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Jaja, maar wat ik me dan altijd afvraag...hoe weten die wouten nou dat die man 180 km/h reed? Hadden ze hun laser gun bij zich die ze met die snelheden hebben kunnen richten en afvuren of reden ze zelf minstens net zo hard ???

Enne, ze hebben het kenteken van de auto...dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om (nog voor dat de achtervolging op de Dukes of Hazard begint te lijken) dat effe na te gaan en alvast bij die meneer op de stoep te gaan wachten?

Ik word helemaal warm van binnen door de opmerkingen van Lauw en Sport2000!
Heb ik dus ook niks aan toe te voegen ;)

Rhinemann... je hebt gelijk, het kenteken is in exact 3 seconden na te vragen, maar feit is dat een aanhouding op heterdaad makkelijker is. Buiten heterdaad heb je namelijk toestemming nodig van de Officier van Justitie wat dus kortom betekent: PAPIERWERK. Dan ga je liever ff een paar minuutjes 180 rijden om te kijken of je 'm in kan halen, maar ja, je moet natuurlijk veiligheid van de burger en van jezelf voorop stellen...

Rhinemann zei:
Jaja, maar wat ik me dan altijd afvraag...hoe weten die wouten nou dat die man 180 km/h reed? Hadden ze hun laser gun bij zich die ze met die snelheden hebben kunnen richten en afvuren of reden ze zelf minstens net zo hard ???

Enne, ze hebben het kenteken van de auto...dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om (nog voor dat de achtervolging op de Dukes of Hazard begint te lijken) dat effe na te gaan en alvast bij die meneer op de stoep te gaan wachten?
als jij 180 rijd en er rijd iemand 5 meter voor je en die blijft daar continu rijden. hoe hard zou diegene dan gaan denk je? :rolleyes:

het is gewoon lachwekkend.

Ja inderdaad... ik snap de humor ook niet ???

• Topic Starter Topic Starter
Sport2000 zei:
als jij 180 rijd en er rijd iemand 5 meter voor je en die blijft daar continu rijden. hoe hard zou diegene dan gaan denk je? :rolleyes:

:finger: dat is geen goed voorbeeld want je moet afstand houden :D

Terug
Naar boven