MuscleMeat

automobilist opent vuur

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Automobilist opent vuur in Seraing

In Seraing bij Luik is een ruzie tussen twee autobestuurders zaterdag uitgedraaid op een schietpartij. Tijdens een discussie haalde een van beiden een pistool boven en vuurde verscheidene malen richting de andere bestuurder. Die werd evenwel niet getroffen.

Toen de schutter opnieuw wou vuren, kon een getuige tussenbeide komen en hem verhinderen te schieten. De dader vluchtte weg. De politie zoekt hem wegens poging tot doodslag.
Iemand heeft teveel gta gespeeld.:cool:

Dat er iemand tussen is gekomen is wel weer wat nieuws om te lezen, vooral als je ziet dat er een pistool aan te pas kwam.

• Topic Starter Topic Starter
Daar ga je dan voor 8 jaar de cel in omdat je toevallig iemand niet aardig vind. Dat iemand ontzetten boos op iemand is om een of andere reden en dan een pistool haalt kan ik me voorstellen (keur dit niet goed maar ik snap dat er dan nog een reden is) Maar deze meneer is natuurlijk levensgevaarlijk door een verkeersconflict als reden voor moord te zien.

walen die elkaar neer schieten = minder OCMW(bijstand)trekkers = goed voor belgische economie :thumbup:

gast die er tussenkomt is wel een held anders hoor :D

"Poging tot doodslag", succes met hem daarvoor te laten vervolgen.

luik, nuff said

niet meer vrijlaten

wat ben ik blij dat ik in west-vlaanderen woon :D

:trollface:

waasland ownt jullie plebs allemaal...

Terug
Naar boven