Fitness Seller

Autorijbewijs hoe duur?

Ligt aan je rijschool 1500€ ofzo

te veel

1500 euro is wel redelijk normaal hier denk ik ja... ik had hem voor 1200 maar had weinig lessen en alles in één keer gehaald

gemiddeld ligt zelfs rond de 1700-1800 denk ik hier in nederland.
Ik heb nu een pakket van 40 lessen van 50 minuten + examen voor 1505 euro maar meeste mensen halen het de eerste keer niet waardoor er toch weer 300 euro bij komt.

tommetje welke regio woon je?

ps: In Astana kan je hem voor 5 kilo aardappelen en 2 kilo tomaten krijgen bij de plaatselijke gemeente....

Laatst bewerkt:
wat een prijzen zeg.
vraag aan je ouders of ze het je willen leren,
dan ist super goedkoop.

een eurootje of 600 voor mij, in 't Gooi gehaald

Mij heeft het 2000 euro gekost, en dat was het standaardpakket. (30 uur geloof ik)

Verschilt sterk per persoon, rijschool. De ene persoon heeft 10 lessen nodig terwijl de ander er 35 nofig heeft en 2x zakt. De ene persoon is dus 700 euro kwijt en de ander over de 2000.

Persoonlijk raad ik je aan je aantemelden bij een eenmanszaak rijschool waarvan je hebt gehoord dat die goed is. Meer persoonlijke aandacht naar mijn mening en als je een goeie uitkiest is het ook niet zon geldwolf.

Hoe gayer je bent, des te meer het je zal kosten.

58 euries totaal voor B en C rijbewijs bij elkaar :D

:trollface:

gemiddeld ligt zelfs rond de 1700-1800 denk ik hier in nederland.
Ik heb nu een pakket van 40 lessen van 50 minuten + examen voor 1505 euro maar meeste mensen halen het de eerste keer niet waardoor er toch weer 300 euro bij komt.

40 lessen is wel erg veel hoor.

hier een makkelijk lijstje met prijzen

[Link niet meer beschikbaar]

Ik was 2400 euro in totaal kwijt.
En dat is dan incl theorieles 2 hele zaterdagen van 9 tot 5.
Incl opgaan voor theorie (2 x), Incl rijbewijs aanvragen + versneld is ook weer 40 tientjes extra of zo.

Ik had dan wel een 10 dagen cursus. 26 oktober 18 geworden, en 20 nov reed ik al rond met me wagen

Ik ben de 2e keer geslaagd voor theorie en de 1e keer voor praktijk. Ook de TTT erbij genomen om vrijstelling te krijgen voor de special verrichtingen op het examen.

Bij mij was het 1400 euro. 20 (1-uurs lessen), 1 x praktijk examen en 2 x theorie examen.

Wel alweer bijna 3 jaar geleden, dus zou goed kunnen dat je nu meer kwijt bent voor hetzelfde pakket.

Het is een flinke hoeveelheid geld, maar zie het als een investering in jezelf. Je rijbewijs geeft je echt een vrijheid en heleboel mogelijkheden, ik had het dubbele er ook voor over gehad.

Terug
Naar boven