XXL Nutrition

"Auto's worden NOG duurder per oktober"

bbmarcel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
81kg
Jesus Christ.. Nice ****ing future waar ik naar uit moet kijken.

Als je een auto koopt ja... Dus ze krijgen je inderdaad niet uit je auto. Vindt dat je enigszins overdrijft. Hoevaak koop je een (nieuwe) auto? Op een auto van 20k scheelt het 400 euro. Vervelender is het voor zaken die je veel vaker koopt of echt dure zaken als een woning of de verbouwing van een woning. Dat is pas k*t en niet goed voor de doorstroming.

En toch zal iedereen dit gewoon accepteren.

pat ik denk dat ze het hier over de duurdere benzine en dat soort dingen hebben met de btw verhoging.

Het autorijden wordt duurder maar de auto's idd ook als de btw omhoog gaat.

En toch zal iedereen dit gewoon accepteren.

pat ik denk dat ze het hier over de duurdere benzine en dat soort dingen hebben met de btw verhoging.

Het autorijden wordt duurder maar de auto's idd ook als de btw omhoog gaat.
we hebben weinig keus

Het artikel waarschijnlijk door TS zelf gestart heeft het expliciet over de aanschaf van nieuwe auto's maar goed... Ook de benzine zal duurder worden, net als onderhoud enz. Dat blijft alleen niet beperkt tot de auto maar het overgrote deel van het leven zal duurder worden

Ik zal denk ik toch nooit een gloednieuwe auto kopen, afschrijving is veel te veel.

Ik koop wel een goede tweedehands met weinig km's.

o had over de link heen gelezen.

Het artikel waarschijnlijk door TS zelf gestart heeft het expliciet over de aanschaf van nieuwe auto's maar goed... Ook de benzine zal duurder worden, net als onderhoud enz. Dat blijft alleen niet beperkt tot de auto maar het overgrote deel van het leven zal duurder worden
gelukkig stijgen de salarissen niet evenredig mee

Over auto s gesproken ik zit nu in Andorra. Bezine is 60cent goedkoper, want in Andorra hoef je over de meeste dingen. Geen belasting tebetale

Laatst bewerkt:
Als je weet hoe belangrijk deze sector is voor de economie, maar ook transport zelf, dan weet je ook dat dit alweer een obstakel is voor economische groei (als er in de toekomst überhaupt nog sprake zal zijn van enige groei).

Maar niets wat je niet kon voorspellen: de politiek doet niet alleen alles verkeerd; ze doet precies het omgekeerde van wat goed is.

Lees meer: http://www.nujij.nl/verkeer/let-op-...ber-weer-duurder.18220494.lynkx#ixzz22Q5iHQv5

Want auto's zijn nog niet duur genoeg :( Wat vinden we hier van? Mij krijgen ze iig niet uit m'n auto!

dit is exact het punt waarom wij als autorijder telkens worden genaaid. We MOETEN autorijden anders komen we niet op werk en met het OV duurt het te lang en kost het te veel. Dat beseft de overheid zich maar al te goed en daarom wordt de autorijder door de overheid altijd gezien als de ideale melkkoe net zoals de rokers en drinkers.

Terug
Naar boven