MuscleMeat

Autoveiling

Framedrop

Ripped Bodybuilder
Waardering
160
Lengte
1m93
Ik zie af en toe wel eens programma's op discovery world e.d. waarin klassieke auto's in amerika op een veiling worden verkocht. Het lijkt me awesome om daar een keer bij te kunnen zijn. Zijn er vergelijkbare dingen in NL?

Je hebt in ieder geval om de zoveel maand of zoveel keer per jaar meetings van verschillende oldtimer merken. Daar worden dan ook vaak auto's te koop gesteld.
Je hebt ook oldtimer beurzen waar alleen maar oldtimers en oldtimeronderdelen worden verkocht. Je kan daar je kans wagen maar om zoiets in goede staat en volledig in orde te vinden kan je best iets van auto's en vooral van het model dat je zoekt iets weten.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt in ieder geval om de zoveel maand of zoveel keer per jaar meetings van verschillende oldtimer merken. Daar worden dan ook vaak auto's te koop gesteld.
Je hebt ook oldtimer beurzen waar alleen maar oldtimers en oldtimeronderdelen worden verkocht. Je kan daar je kans wagen maar om zoiets in goede staat en volledig in orde te vinden kan je best iets van auto's en vooral van het model dat je zoekt iets weten.

Dus het bestaat wel hier. Ik ben ook niet specifiek op zoek, maar gewoon geinteresseerd. Bedankt voor de info :)

Terug
Naar boven