AndroidHealthClinic

auw

strombabob

Novice
Waardering
0
hallo luitjes,ik heb een vraagje .ben met kuur bezig eerst met trenbolone enanthate,helemaal geen last van de injecties maar ben nu over gestapt op testosterone enanthate van gs.maar nu kan ik bijna niet meer zitten van de pijn.heeft iemand daar ook ervaring mee?bvd

Hey, was het eenmalig die pijn of elke keer dat je spoot? Heb je niks geraakt?
Trenbolone zou juist meer pijn moeten doen...maar dan heb ik het over de oude parabolan en dat was geloof ik geen enanthate. ???

• Topic Starter Topic Starter
de trenbolone was van c&k,4wkn gespoten helemaal geen centje pijn gehad maar nu 2keer testosterone enanthate gespoten en allebei behoorlijk last van gehad waarvan de eerste keer een behoorlijke bult ,mischien toch iets geraakt maar ook tweede keer een flinke pijn ... ???

Heb voorheen testo enanthate van Schering gehad, geen fake, maar geen enkele last.
Wat betreft die bult, tja dan heb je zeker wat geraakt en dat kan behoorlijk pijn doen, maar verdwijnt vanzelf. Als je vaak op dezelfde plek spuit kan je ook een soort bult krijgen. Wissel vaker af van bil of injecteer in schouders of benen al alternatief. Ligt volgens mij niet aan de middelen. Wie weet kan een ander uit dergelijke ervaring spreken?!

Succes

spuiten was rechtop en zeer langzaam?!misschien is het toch de testosterone van gs ben ook benieuwd of iemand anders daar ook ervaring mee heeft? in ieder geval thanx voor de info

Rechtop ja! Maar ik jens em met mach4 d'rin hoor! Langzaam doet AUW :D

ach ja een beetje pijn is ook wel eens lekker...

Ik heb t met de test enanth van GS ook gehad. De dag erna een beetje stijf gevoel, de 2e dag erna flink spierpijngevoel....na 3 dgn is het weg. Mn supplier heeft het zelf ook gehad met test enanth.

Wat je kunt doen is de vial verwarmen voor het injecteren....de olie wordt dunner. Verder proberen niet te snel te injecteren.

Kortom je beentraining ff uitstellen en aantal dagen daarvoor (of daarna) prikken!

Roy zei:
Kortom je beentraining ff uitstellen en aantal dagen daarvoor (of daarna) prikken!

Ja is k*tje...ik heb pas n paar wkn winstrol inject gedaan + de gebruikelijke test/boldenone en heb dus n paar wkn mn benen niet kunnen trainen.

Zodra t weer beter ging werd t weer tijd voor n winny inject, dus t hield niet op.

D'as k*t...ga volgende maand beginnen met winstrol, sus en deca. Winstrol wordt dus iets voor in de schouders. In benen en billen raad jij af?

ik heb tot nu toe met test.ent. alleen in billetjes geinjecteerd volgende week doe ik wel in been .greetz

Roy zei:
D'as k*t...ga volgende maand beginnen met winstrol, sus en deca. Winstrol wordt dus iets voor in de schouders. In benen en billen raad jij af?

Ligt eraan....met Zambon winny valt het denk ik wel mee...ik had de GS winstrol....daarmee moest je vrij hard drukken dankzij de grofheid van de stof en pompte je alles ineens in je donder.

Volgende x neem ik ook Zambon en pak ik ook de schouders.

Ok dan, heb Zambon tegen die tijd, zal wel goedkomen.
Thanx

@ Strombabob

Hoe was trouwens je ervaring met tren enanthaat? En waarom maar vier weken?

Succes verder met je kuur,
Tsunami

tren enanthaat viel een beetje tegen wel iets droger van geworden,daarna overgestapt naar test enant., dat voelde naar een paar dagen gelijk anders,meer kracht en een veel hardere pomp,ja alleen die injecties zijn veel pijnlijker,trouwens die trenbolone was 5 weken vandaar die overstap,misschien is die trenbolone toch niet helemaal 100%,ga nu door met test ent.voor 4 a 5 weken...

Terug
Naar boven