Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bullshit..Tja ik ken gasten die chars(of eigenlijk hun items & gold) hebben met een waarde rond de 2500,- euro.
Maar met allleen level 70 zijn red je dat niet idd....items & charms ed.
Althans een rijk koreaans kereltje wou er wel 2300,- voor geven.....
Beetje slijmen bij een goede guild, ff twee weekjes tijd erin stoppen en je hebt zo'n char die helemaal vol zit met tier 4-6.Bullshit..Beetje slijmen bij een goede guild, ff twee weekjes tijd erin stoppen en je hebt zo'n char die helemaal vol zit met tier 4-6.
Ik heb destijds een account verkocht voor 500 euro. Waren 2 level 60s waarvan 1je een wapen had dat nog niemand anders in de wereld had.
Bullshit..Beetje slijmen bij een goede guild, ff twee weekjes tijd erin stoppen en je hebt zo'n char die helemaal vol zit met tier 4-6.
Ik heb destijds een account verkocht voor 500 euro. Waren 2 level 60s waarvan 1je een wapen had dat nog niemand anders in de wereld had.

Nee.Dat magisch zwaard van bij de Southpark episode Make Love Not Warcraft?![]()
"Barb of the Sand Reaver" Had toendertijd ook maar een droprate van 0.1%. Mijn guild kreeg 'em direct eerste kill en ik had 'em dus gekocht met al m'n raidpoints. Dikke ruzie toen gehad met paar mensen omdat ik daarvoor ook al een paar wapens had "gejat".Zelf levelen zuigt. Maakt niet uit of het maar 6 dagen duurt. Vroeger, voor TBC, was 't wel leuk. Orc fury warrior + 2 bijlen + crusader all the way. Nu is alles generfed en verkankerd zodat kleine kinderen niet zo lopen te b**chen. Daarom speel ik 't ook al een poos niet meer. Ze moeten al die nerfs terugdraaien.. dan zou 't echt een monsterlijk spel zijn.(is't trouwens nog steeds voor diegene die het niet hebben gespeeld toen het nog beter was)haha ja dikke shizzle!
en als je dan toch snel lvl 70 wil worden doe het dan zo:
YouTube - Become Level 70 In 6 Days!