XXL Nutrition

Average wow Powerleveling price be falls during Christmas !

Status
Niet open voor verdere reacties.
200 dollar om een poppetje van 1 naar 70 te krijgen. Dat's het wel waard.

Serieus btw:roflol:

Tja ik ken gasten die chars(of eigenlijk hun items & gold) hebben met een waarde rond de 2500,- euro.
Maar met allleen level 70 zijn red je dat niet idd....items & charms ed.

Althans een rijk koreaans kereltje wou er wel 2300,- voor geven.....

Tja ik ken gasten die chars(of eigenlijk hun items & gold) hebben met een waarde rond de 2500,- euro.
Maar met allleen level 70 zijn red je dat niet idd....items & charms ed.

Althans een rijk koreaans kereltje wou er wel 2300,- voor geven.....
Bullshit..:roflol: Beetje slijmen bij een goede guild, ff twee weekjes tijd erin stoppen en je hebt zo'n char die helemaal vol zit met tier 4-6.

Ik heb destijds een account verkocht voor 500 euro. Waren 2 level 60s waarvan 1je een wapen had dat nog niemand anders in de wereld had.

200 dollar is niks inderdaad. Voor dat geld werk ik 2 keer, terwijl het me weken kost om het zelf te doen (plus, dat ik lvlen HAAT).

is het niet gewoon truukje om chars te jatten ?

Bullshit..:roflol: Beetje slijmen bij een goede guild, ff twee weekjes tijd erin stoppen en je hebt zo'n char die helemaal vol zit met tier 4-6.

Ik heb destijds een account verkocht voor 500 euro. Waren 2 level 60s waarvan 1je een wapen had dat nog niemand anders in de wereld had.

Bullshit ? kan toch best...die gasten hebben geld zat en daarbij als je maar genoeg goud items & weet ik veel wat voor fancy shit hebt wil dat best.
Ik ken die gast persoonlijk en is hij niet iemand die daar stoer over gaat lopen doen oid.

Dat magisch zwaard van bij de Southpark episode Make Love Not Warcraft?:D

Dat magisch zwaard van bij de Southpark episode Make Love Not Warcraft?:D
Nee.:D "Barb of the Sand Reaver" Had toendertijd ook maar een droprate van 0.1%. Mijn guild kreeg 'em direct eerste kill en ik had 'em dus gekocht met al m'n raidpoints. Dikke ruzie toen gehad met paar mensen omdat ik daarvoor ook al een paar wapens had "gejat".

haha ja dikke shizzle!

en als je dan toch snel lvl 70 wil worden doe het dan zo:

YouTube - Become Level 70 In 6 Days!
Zelf levelen zuigt. Maakt niet uit of het maar 6 dagen duurt. Vroeger, voor TBC, was 't wel leuk. Orc fury warrior + 2 bijlen + crusader all the way. Nu is alles generfed en verkankerd zodat kleine kinderen niet zo lopen te b**chen. Daarom speel ik 't ook al een poos niet meer. Ze moeten al die nerfs terugdraaien.. dan zou 't echt een monsterlijk spel zijn.(is't trouwens nog steeds voor diegene die het niet hebben gespeeld toen het nog beter was)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven