- Waardering
- 1
Wie gaan er dit weekend nog naar awakenings?
Ikzelf ga morgen!
Ikzelf ga morgen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ben de vorige editie wel geweest; SUPERDIK FEESTJE!
lekkere wauze muziek, lekkere chicka's, lekker spacen, top feestje.
tip; mocht je dope meenemen, echt goed verstoppen en goed opletten daar binnen voor undercover-mother****ers, vorige keer waren er 131 gepakt.

me vriendin gaat er heen... ik moet werken strax, morgen en overmorgen![]()
ben je wel eens naar awakenings geweest?Wie gaan er dit weekend nog naar awakenings?
Ikzelf ga morgen!![]()

ik ben net wakker pannenkoek.. zie je vanavond wel.
was me de vrijdag wel![]()
![]()
![]()
The Advent was ook weer te bruut voor woorden!nee..was de bedoeling dat het deze keer wel de bedoeling was
zucht....dat heb je met een oproepcontract![]()

Sow ik kwam vandaag om 22:00 uur uit me nest. Was me het feestje weer zeg. Awakening is altijd super, die gasfabriek is ook zo'n toplocatie. De lazer show was weer over-the-top zoals we gewend zijn. En die vuur effecten waren ook erg vet!!!
Ik vond vooral de laatste DJ vet (space dj's ofzo?), dat was nog even volle bak gas er op het laatste uurtje! Alleen altijd dat klote moment als de lichten aan gaan om 7 uur...
Controle viel wel mee. Ik had wel even schrik na al die verhalen, ik had een aardig groot flesje ghb bij en dus een erg dikke bobbel bij mijn kruis haha. Maar klon zo naar binnen. Wel een keer toen ik op de tribune zat en net even te wazig voor woorden was, kwam er een grote kale gozer die trok mijn been aan de kant om te controleren. Gelukkig lag er niets ofzo.
Vind het wel suf die controle, je krijg echt het gevoel dat je in de gaten wordt gehouden. Je kan daar beter niet ff op de tribune nog een pilletje pakken ofzo want dikke kans dat je dan in je kraag gegrepen wordt.