Fitness Seller

Awakenings!!!

nee helaas niet i wish

me vriendin gaat er heen... ik moet werken strax, morgen en overmorgen:mad:

k*t muziek, nee dankje. maat gaat wel

Ik gaat lekker naar qlimax hopelijk staat alle politie op awakenings te controleren hehe :P

Ik vraag mij af of dit ongeveer hetzelfde is of Footworxx/pro-jekt bij ons.

ik ben de vorige editie wel geweest; SUPERDIK FEESTJE!

lekkere wauze muziek, lekkere chicka's, lekker spacen, top feestje.

tip; mocht je dope meenemen, echt goed verstoppen en goed opletten daar binnen voor undercover-mother****ers, vorige keer waren er 131 gepakt.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben de vorige editie wel geweest; SUPERDIK FEESTJE!

lekkere wauze muziek, lekkere chicka's, lekker spacen, top feestje.

tip; mocht je dope meenemen, echt goed verstoppen en goed opletten daar binnen voor undercover-mother****ers, vorige keer waren er 131 gepakt.

I know ik sta in de mailing van awakenings. :)

Sow ik kwam vandaag om 22:00 uur uit me nest. Was me het feestje weer zeg. Awakening is altijd super, die gasfabriek is ook zo'n toplocatie. De lazer show was weer over-the-top zoals we gewend zijn. En die vuur effecten waren ook erg vet!!!

Ik vond vooral de laatste DJ vet (space dj's ofzo?), dat was nog even volle bak gas er op het laatste uurtje! Alleen altijd dat klote moment als de lichten aan gaan om 7 uur...

Controle viel wel mee. Ik had wel even schrik na al die verhalen, ik had een aardig groot flesje ghb bij en dus een erg dikke bobbel bij mijn kruis haha. Maar klon zo naar binnen. Wel een keer toen ik op de tribune zat en net even te wazig voor woorden was, kwam er een grote kale gozer die trok mijn been aan de kant om te controleren. Gelukkig lag er niets ofzo.

Vind het wel suf die controle, je krijg echt het gevoel dat je in de gaten wordt gehouden. Je kan daar beter niet ff op de tribune nog een pilletje pakken ofzo want dikke kans dat je dan in je kraag gegrepen wordt.

ik ben net wakker pannenkoek.. zie je vanavond wel.

was me de vrijdag wel :klink: :zuip: :nut:

Sjezes dennis was weer achterlijk he!!!! :eek: The Advent was ook weer te bruut voor woorden!

Ik heb je trouwens niet veel gezien welgeteld 1 keer toen ik net binnen was!!!!

Sow ik kwam vandaag om 22:00 uur uit me nest. Was me het feestje weer zeg. Awakening is altijd super, die gasfabriek is ook zo'n toplocatie. De lazer show was weer over-the-top zoals we gewend zijn. En die vuur effecten waren ook erg vet!!!

Ik vond vooral de laatste DJ vet (space dj's ofzo?), dat was nog even volle bak gas er op het laatste uurtje! Alleen altijd dat klote moment als de lichten aan gaan om 7 uur...

Controle viel wel mee. Ik had wel even schrik na al die verhalen, ik had een aardig groot flesje ghb bij en dus een erg dikke bobbel bij mijn kruis haha. Maar klon zo naar binnen. Wel een keer toen ik op de tribune zat en net even te wazig voor woorden was, kwam er een grote kale gozer die trok mijn been aan de kant om te controleren. Gelukkig lag er niets ofzo.

Vind het wel suf die controle, je krijg echt het gevoel dat je in de gaten wordt gehouden. Je kan daar beter niet ff op de tribune nog een pilletje pakken ofzo want dikke kans dat je dan in je kraag gegrepen wordt.

Ik vind het juist altijd wel grappig als de lichten aangaan! :p

Oh nee man, dan is het weer af... Zo suf... Maarja, over aantal maanden weer opnieuw.

Dat het dan afgelopen is is dan wel weer jammer ja...vanochtend was dat trouwens pas om half 8 :cool:

Zeker zin in april 10 jarig bestaan!!!!

Misschien wel lachuh om daar een meeting te houden want er zijn hier toch wel een aantal die vaak naar awakenings gaan! :klink:

hm dan ben ik hopelijk ook van de partij

het was een uber vet feesie, volgende keer ben ik er zeker weer bij!

Terug
Naar boven