AndroidHealthClinic

Ayaan dan toch d'r uit?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Uit GeensT.nl:

Hirsi Ali heeft een klein probleempje. Ze heeft Verdonk achter zich aan. En dat ies niet goed. Want een ieder die met de bewindsvrouw te maken heeft gehad, is zijn of haar Nederlandse paspoort kwijt.
Dat wordt dus peentjes zweten voor Ayaan. Gisteren zei Verdonk nog dat Hirsi Ali zich geen zorgen hoefde te maken, maar dat was een grapje. Rita wil namelijk toch wel even weten hoe het nou zit met die zogenaamde oorlogen en die besnijding. Want nu blijkt dat Verdonk Ayaan met terugwerkende kracht het land uit kan donderen.
De intrekking werkt terug tot het tijdstip van verkrijging of verlening van het Nederlanderschap. Even wat juridisch geneuzel: De intrekking is niet mogelijk indien sedert de verkrijging of verlening een periode van twaalf jaar is verstreken. Twaalf jaar dus. Ayaan Hirsi Magan werd in 1997 genaturaliseerd tot Nederlander…

Ze heeft natuurlijk alle reacties op internet gelezen. Dus nu ineens was het een grapje:o stom wijf eigenlijk:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Het sarcasme moet je een beetje leren omzeilen Bascross ;)

Maar met d'r besnijdenis, moet ze dan dadelijk met d'r benen wijt???

Yep ik ben ook mijn clitoris kwijt :eyebrow:

Maar Verdonk is ook een gezellige hoor :

Zondag 7 mei

Vandaag gestart met een lunch met een zestal (ex-)zakenvrouwen van het jaar. Hierbij was ook een donkere vrouw aanwezig.

[Link niet meer beschikbaar]

Goh meid, een donkere vrouw. Kijk maar uit dat ze niet afgeeft. Vrees dat Ayaan het moeilijk krijgt met zo'n genie dat een beslissing zal moeten nemen.

EricR zei:

Zondag 7 mei

Vandaag gestart met een lunch met een zestal (ex-)zakenvrouwen van het jaar. Hierbij was ook een donkere vrouw aanwezig.

Goh meid, een donkere vrouw. Kijk maar uit dat ze niet afgeeft. Vrees dat Ayaan het moeilijk krijgt met zo'n genie dat een beslissing zal moeten nemen.

De Wet van de Politieke Correctheid Tot Je Een Ons Weegt schrijft voor dat je dan zegt dat je met een 'negroide vrouw' hebt gelunched? Of hoe had je het gehad willen hebben Eric?

Waarom uberhaupt noemen dat er een donkere vrouw bij was? Heeft niks met politieke correctheid. Je bent gewoon een debiel als je op deze manier logt, zo iemand kan je toch niet serieus nemen.

'He Gerrit moet je horen, gisteren was er bij de lunch ook een donkere vrouw. Waar komen die vandaan en hoe komen ze zo donker?'.

Zo'n gesprek stel ik me er dan bij voor als ze bijvoorbeeld met Zalm de dag doorneemt. Ongekend triest log.

Maar goed het ging om Ayaan, nog zo'n triest geval.

Niet links, niet rechts maar recht door zee.. Daag Ayaan :hello:

Donkere vrouw had gewoon "negerin" moet zijn natuurlijk...

Of meende je die vraag serieus dbc?

die 12 jaar termijn doet niets af aan een eventueel besluit tot uitzetting, omdat de Hoge Raad die termijn heeft overruled in verscheidene arresten, wat dus mogelijk maakt dat men ten alle tijde uitgezet kan worden, ondanks dat de verjaring bij zulke zaken wettelijk is geregeld.
dus of ze nou genaturaliseerd werd in 1997 of 1990, de onverkort geldende precedentwerking van het hoogste gerecht in dit land maakt het mogelijk om ali eruit te zetten
wel gaar van verdonk, gisteren zegt ze dat ali NIKS te vrezen heeft. toe net zag ik journaal dat ze nu toch maar het onderzoek af wil wachten. binnen 24 uur change of mind or heart?

EricR zei:

Zondag 7 mei

wat een slechte promotie tekst? die donkere vrouw zin is heel erg fout!!
dit heeft verdonk geschreven, echt blije taal met her en der foute grammatics en kromme zinsconstructies, lijkt meer een reclametekst voor de LPF aanhang dan voor de gemiddelde intellectuele VVD'er .

shit ik zou nog betere stukken kunnen schrijven voor de alom goedgeschoolde VVD aanhang

Topics over een politica graag voortaan in samenleving & politiek dumpen, opa. :thumbup:

Verdonk logt lekker wat ze zelf wil, ik lig er niet wakker van. Als ik de rooie taal van de SP moet gaan controleren op belachelijkheden kan ik ook een lijstje maken. Net als van andere politica. Het zijn vaak niet de grootste schrijvers.
Het ging om Ayaan en ik ben benieuwd hoe Verdonkie nu terugkrabbelt.

DBC01 zei:
Verdonk logt lekker wat ze zelf wil, ik lig er niet wakker van. Als ik de rooie taal van de SP moet gaan controleren op belachelijkheden kan ik ook een lijstje maken. Net als van andere politica. Het zijn vaak niet de grootste schrijvers.
Het ging om Ayaan en ik ben benieuwd hoe Verdonkie nu terugkrabbelt.

Eh eh, niet altijd de bal bij anderen leggen. Het is zeker wel relevant wat voor onzin Verdonk uitkraamt. Die moet straks mede bepalen wat er met Ayaan gebeurt. Heb er een hard hoofd in dat zoiets op rechtvaardige gronden gebeurt als Verdonk met zulke denkbeelden loopt als op haar log. Het is dus zeker relevant.

Als Ayaan moet gaan dan zal Verdonk daar mede voor kunnen zorgen.

Dus als je toch al wilt dat Ayaan gaat, steun rita dan een beetje hey!

Wat heeft het nou voor toevoegende waarde om te vermelden dat er tussen 6 vrouwen ook een donkere vrouw aanwezig is? Het was toch geen Klu Klux Klan meeting ofzo?

Centaur zei:
Wat heeft het nou voor toevoegende waarde om te vermelden dat er tussen 6 vrouwen ook een donkere vrouw aanwezig is? Het was toch geen Klu Klux Klan meeting ofzo?

Dan was die donkere vrouw nu nog wat donkerder :D

Maar goed, we gaan maar on-topic verder anders moet ik mezelf rapporteren. Wilde alleen duidelijk maken hoe Rita in de wereld staat, lijkt me wel relevant voor een volksvertegenwoordiger die misschien over het lot van Ayaan moet beslissen.

Ok laat ik niet flauw zijn, het klinkt wel erg stom 'er was ook een donkere vrouw bij'. :D

Maaar waarom ineens Rita's log aanhalen als het over Ayaan gaat...

Terug
Naar boven