MuscleMeat

Azureus SUX !?

JimmyH

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Telkens als ik Azureus open heb staan ligt de rest van mijn internet verbinding plat, hebben meer mensen hier last van ? Mijn huisgenoten kunnen dit niet echt waarderen :rolleyes:

Moved naar 't pc gedeelte. :)

Je kan trouwens zelf je bandwith instellen he. :)

Je kunt zoals bij meerdere Torrent-progs je bandbreedte instellen.

Zo zag ik bij BitComet een erg makkelijk instelbare functie voor up -en download.
Ik adviseer je de eerdere versie van Azureus aan te houden aangezien de nieuwe nogal geheugen zuipt en men er e.e.a. aan moet bijstellen.

Azureus is wat mij betreft wel het prog dat de snelste verbindingen tot stand brengt, hoe vreemd het ook klinkt.

Jep ik had precies hetzelfde met Azureus. Ben overgestapt op Bitcomet. Erg makkelijk programma en duurt ook niet zo lang met inladen!

't Is maar net wat jouw PC & firewall/routercombi het fijnste vindt.
Ik merk duidelijk dat Azureus 10% van de tijd nodig heeft om een geschikt aantal seeders en een goeie snelheid te vinden.

Kijk zelf even wat je het beste vindt.

JimmyH zei:
Telkens als ik Azureus open heb staan ligt de rest van mijn internet verbinding plat, hebben meer mensen hier last van ? Mijn huisgenoten kunnen dit niet echt waarderen :rolleyes:

Je hoge upload zorgt voor een afknepen download snelheid.

Zelf gebruik ik netpeeker om software of zelfs per aangegeven ip de bandbreedte af te knijpen (of zelfs te blokkeren)

Ik zit met unlimted upload en unlimited download op Azureus.

Ik krijg soms downloads van m'n maximale speed van 240kb/s terwijl ik met 85kb/s upload dus..

Terug
Naar boven