Fitness Seller

azureus vuze

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
ik heb als bittrorrent programma, azureus vuze, sinds het vuze gedeelte erbij is gekomen vind ik het maar crap.

Ik heb nog een lange downlod in mijn lijst staan, dus kan ik azureus nog niet uninstallen. Maar ik merk dat ondanks mijn upload afstaat (<1kb), ergens veel upload >20kb/s. Dus vraag ik me af waar kan ik mijn uploads kan terugvinden. Rare vraag, maar ik vind ze niet terug :dunno:

Heb je dat ingesteld in de preference sectie of wanneer je in je monitor screen zit? Want daar reageerd ie beter op. Dus rechtsonder waar je upload/download kB ziet met rechts op upload en op 0 zetten.

Rechts onder aan staat je download/upload.
Gewoon 1x klikken op de upload en dan komt er een tabel direct in beeld waar je de upload snelheid ken verhogen/lagen.
Voor de download geldt het zelfde.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het programma geuninstalled en utorrent geinstalleerd. Voorlopig lijkt me dat een vergissing, ik haal niet de snelheden die ik met azureus behaalde, lange niet.

Ik wist dat je rechtsonder je upload kon zien, daarom zag ik ook dat ik tegen zo'n 25kb/s was aant uploaden, maar ik wou weten wat het was en hoe ik het stopte. Heeft vorige maand m'n telenetbandbreedte (lag momentje voor de nederlanders :D) opgesnoept. Raar dat ik het dan niet via daar het op 0kb/s heb gezet.

De poorten allemaal open zetten. Ik weet zo niet hoe dat moet.
Een maat van mij wel. 2mb per seconde download ik dan met goedkoop internet

Terug
Naar boven