MuscleMeat

Azureus

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Oke, ik heb dus eindelijk een programma weten te downloaden en installleren waardoor ook ik eindelijk geen spellen meer hoef te kopen maar ze gewoon kan downloaden!

Alleen 1 probleem, het gaat maar 5KB/s

Lijkt me niet dat dit de normale snelheid is, ofwel???

We hebben een SweeX Router, weetniet of het uitmaakt? Ook heb ik alle firewalls uitstaan en het programma ge-update.

Karma voor diegene die mijn download speed weet te verhogen met Azureus!

Kan zijn dat je bepaalde router poorten moet forwarden, weet alleen niet precies hoe dit in het werk gaat. Zou je ff moeten googlen. Verder ligt het er natuurlijk maar net aan hoeveel mensen zo`n spel in bezit hebben dus is je snelheid ook daarvan afhankelijk.

Laatst bewerkt:
De smiley die voor de torrent staat, wordt die groen of blijft die geel/blauw? Als hij geel of blauw blijft is het waarschijnlijk een NAT probleem. Moet je de poorten 6881 tot en met 6889 open zetten in je router.

Je kan ook geen weinig seeders hebben, moet je even kijken naar het aantal seeders, of anders even testen met een torrent van [Link niet meer beschikbaar] die enorm veel seeders heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn genoeg seeders. het poppetje kijkt alsof hij moet poepen en is geel..

Iemand zei op MSN ookal dat ik mn router meot forwarden, dit heb ik geprobeerd, maar als ik vervolgens in mn browser mn IP intik geeft hij een foutmelding aan.

Hoe zet ik de poorten6881 tm6889 open in mn router?:o

Je moet ook niet je eigen IP intypen in je browser, maar het IP adres van je router. Vaak is dat 192.168.1.1. Hoe je porten moet forwarden op je router is bij elke router anders. Meestal staat er wel iets over op de eigen site, en anders vind google meestal wel wat :)

Als je het instructieboekje van je router nog hebt is dat wel zo handig. Daar staat vaak het IP adres in plus de standaard inloggegevens van je router, want die heb je ook nodig.

The Rock zei:
Je moet ook niet je eigen IP intypen in je browser, maar het IP adres van je router. Vaak is dat 192.168.1.1. Hoe je porten moet forwarden op je router is bij elke router anders. Meestal staat er wel iets over op de eigen site, en anders vind google meestal wel wat :)

Als je het instructieboekje van je router nog hebt is dat wel zo handig. Daar staat vaak het IP adres in plus de standaard inloggegevens van je router, want die heb je ook nodig.

Die heb ik volgens mij niet meer..of mn vader heeft hem ergens goed verstopt en die mag ik never nooit in mn handen krijgen. Hij is altijd bang dat ik weer iets verpest:mad:

maar als het altijd 192.168.1.1 of 192.168.1.2 is kan ik toch gewoon wat proberen?:rolleyes:

Ja tuurlijk, je kan 192.168.1.1 gewoon proberen. Als je een login scherm krijgt gaat het goed. Maak alleen geen veranderingen in je router als je niet zeker weet wat je doet, anders kan je em goed slopen.

Jup idd, dalijk kan je niet meer in je router komen of help je het netwerk om zeep. Kijk anders op de site van de fabrikant van de router daar kan je misschien wel een manual vanaf plukken.

The Rock zei:
Ja tuurlijk, je kan 192.168.1.1 gewoon proberen. Als je een login scherm krijgt gaat het goed. Maak alleen geen veranderingen in je router als je niet zeker weet wat je doet, anders kan je em goed slopen.

:mad: )
dat is juist het probleem, heb geen idee wat ik doe:o dus misschien is het beste dan om toch maar gewoon HEEEEEEEL veel geduld te hebben.....(3 weken voor 1 spel als ik het zo schat:( :(

Ik weet niet hoeveel procent je van dat spel hebt, maar hoe meer, hoe langzamer het gaat bij azureus:mad:

staat je upload snelheid op onbeperkt? scheelt ook nog weleens

CitizenDildo zei:
Hm, dan ligt het daar niet aan, maar ik wou keer spel downloaden en ging lekker snel. Kwam ik rond de 75% duurde het een week voordat ik op 80% zat, toen azureus der maar afgepleurd. K*tprogramma:)

nope

vreemd alle routers en modems staan daar op als je de jouwe selecteerd krijg je een hele uitleg met hoe je een vast ip adres moet aanmaken en hoe je die poorten open moet zetten... mij is het met die site ook gelukt...

suc6

Niet alle ;) ik heb geen NAT probleem :D maar de E-Tech RTPRO01 staat er niet op :D ;)

Terug
Naar boven