AndroidHealthClinic

B.v. Yohimburn of iets anders wat werkt?

Reneetje81

Novice
Waardering
0
Ik zie dat de er een discussie over dit goedje is geweest, maar toch van mij uit een nogmaals de vraag. Zijn er mensen die dit of een ander goedje hebben gebruikt naast t sporten en gemerkt dat het werkt op die hardnekkige plekken zoals de welbekende n**kteugels.

Werkt dit of iets anders????

Zit te denken om t te bestellen namelijk. Kijk andere supplementen gebruik ik liever niet. Alleen dit is het enige soort goedje waar wel aan denk. Om het opgehoopte vet weg te krijgen. Naast trainen natuurlijk.

Wie kan mij iets echt werkend aanraden naast t trainen. Wat ik vooraf kan insmeren ofzo b.v.

insmeren is zooi, werkt nooit, tenzij je last hebt van droge huid.
De basis om vet kwijt te geraken is je dieet aanpassen, cardio en krachttraining.
Supplementen komen pas daarna.
Weet ook dat je geen locaal vet kan verbranden, vet verlies je gelijkmatig over heel je lichaam

• Topic Starter Topic Starter
werken die nieuwe stackers wel naast 't sporten???

Ja mij is bekend dat de oude stackers rootzooi is. Maar daarom vraag ik me eigenlijk wel af of dat misschein zou kunnen helpen bij de bevordering van het vet verbranden

Ga eerste maar eens wat sweetdruppels creeren in de sportschool, dan zal je zien dat je vet kwijt raak na een paar weken

Zijn er nog mensen met een serieuze reactie over stackers??

Ik train 3 x 2,5u per week. Maar zou graag iets ter ondersteuning erbij hebben. Wat zijn de ervaringen van mensen met stackers?

Zonder goed dieet en cardio werkt geen 1 supplement.

Een van de weinige producten waarmee ik goede ervaring heb is Hydroxycut Hardcore van MuscleTech.

SportFood.nl voor sportvoeding

Maar verwacht hier ook geen wonderen van, dieet/training moet wel in orde zijn. Zoals al gezegt, plaatselijk vet verbranden kan niet.

Ik train 3 x 2,5 uur per week. Waarbij ik 3x 1u&15min cardio en 1u& 15min train op kracht. Is dat voldoende training in combinatie met b.v. de nieuwe stackers om effect te hebben en extra verbranding op gang te brengen?

Ik train 3 x 2,5 uur per week. Waarbij ik 3x 1u&15min cardio en 1u& 15min train op kracht. Is dat voldoende training in combinatie met b.v. de nieuwe stackers om effect te hebben en extra verbranding op gang te brengen?

Ik zou minder lang cardio doen, meer KT, bv 3x KT en 3x cardio. Voldoende training mits je dieet op orde is.

Hoe werkt dit product ten opzicht van AMP????welke van de 2 is dan beter vraag ik me af. Ze zijn beide 60 euro en wil wel de best werkende bestellen.

oké dan de laatste vraag. Ik ga er wel eentje bestellen. Jij hebt er ervaring mee dus je zal wel iets af weten van de inname van zulke producten. Wanneer neem je ze precies in?Hoe vaak neem je ze per dag in?

-Voor het eten?
-Na het eten?
-Voor het sporten?

Enja hoelang van te voren dan? Ik hoor het zo wel. Alvast bedankt DaveO!

oké dan de laatste vraag. Ik ga er wel eentje bestellen. Jij hebt er ervaring mee dus je zal wel iets af weten van de inname van zulke producten. Wanneer neem je ze precies in?Hoe vaak neem je ze per dag in?

-Voor het eten?
-Na het eten?
-Voor het sporten?

Enja hoelang van te voren dan? Ik hoor het zo wel. Alvast bedankt DaveO!

Met de Hydroxycut Hardcore word geadviseerd op tebouwen:

dag 1-3 : 2x 1 capsule
dag 4-7 : 2x 2 capsules
dag 8 en verder : 2x 3 capsules

1 doses neem je voor het onbijt en op trainingsdagen neem je 1 uur voor de traning de 2de doses. Op niet trainingsdagen de 2de dosis 30min voor een maaltijd. Altijd minimaal 4 uur houden tussen de innames en 5 uur voor het slapen niet meer nemen (je slaapt niet lekker op 3 caps weet ik uit ervaring) :D

nou Dave ik zal eens kijken. Ik lees heel veel over AMP, maar ja lees ook weer over chocolade erin ofzoiets. IK vertrouw even op jou advies en ga eens met die hydroxycut aan de slag naast mijn trainingsschema. Bedankt voor t advies.

Enja over dieet gesproken. Ik probeer onder het dagelijks aantal calorieen per dag te blijven. Verder zit ik niet bewust aan eiwitten dit etc etc.

Verhoogd dit goedje dus ook energie, hongerstillend etc etc.

Zijn er nog mensen met een serieuze reactie over stackers??

Ik train 3 x 2,5u per week. Maar zou graag iets ter ondersteuning erbij hebben. Wat zijn de ervaringen van mensen met stackers?

Stacker 3 XPLC is enerzijds door de samenstelling in staat om het vet IETS meer te verbranden op plaatsen waar zich veel receptoren bevinden. Stacker verhoogt de stofwisseling en dat betekent dat je meer verbrand dan zonder Stacker.

Helpt goed voedingsschema? Ja
Helpt cardiofitbess? Ja
Helpt krachtsport? Ja
Helpt Stacker? Ja

Combineer je bovenstaande dan gaat het nog sneller.

Verwacht geen wonderen, maar laat het door bepaalde lieden ook niet baggetaliseren.

kerel rustig aan.
niet zo focussen op wondermiddeltjes.

fatburners zijn geen wondermiddelen en kunnen alleen uitkomst bieden [alsze dat al doen] wanneer je laag in vet zit,

en geloofme aub......je zul niet geraken waar je wilt als je zo blijft denken.je zult het niet volhouden. je zult je k*t voelen omdat je een miskoop hebt gedaan en je zult dus nergens raken.

believe me i've been there

dus schei aub uit met die onzin voor et te laat is.
ga kijken naar info hoe je met goede voeding en GOEIE training resultaten kan halen en dan kan ik beloven dat je WEL kunt raken waar je wilt!!!!!

nou Dave ik zal eens kijken. Ik lees heel veel over AMP, maar ja lees ook weer over chocolade erin ofzoiets. IK vertrouw even op jou advies en ga eens met die hydroxycut aan de slag naast mijn trainingsschema. Bedankt voor t advies.

Enja over dieet gesproken. Ik probeer onder het dagelijks aantal calorieen per dag te blijven. Verder zit ik niet bewust aan eiwitten dit etc etc.
Verhoogd dit goedje dus ook energie, hongerstillend etc etc.

als je even je best doet te leren dan leer je dat eiwitten en vet hongerstillend zijn.

weinig eten werkt averechts

je moet eiwitten [kwark bv] ,essentiele vetzuren en groente hebben!!!!!!!

Nouja ik wil gewoon eens naast t trainen zoiets gebruiken. Veel mensen hier spreken over verschillende dingen. De ene prijst stackers de hemel in. Andere zeggen dat het niet werkt en beginnen over AMP. Ik heb gewoon een keus gemaakt en zie wel hoe het uit pakt.

Maar hoezo bedoel je laag in vet??? Het staat juist bij de fatburners al die producten. Neem aan dat ze in combinatie met je trainen het proces tot verbranding iets zullen stimuleren. Daarnaast denk ik ook wel dat het ene beter effect heeft dan het ander. Zal ook wel met je lichaam te maken hebben. Het één zal beter in combinatie gaan met je lichaam dan het andere.

Begrijp me niet verkeerd. Ik staar niet blind op de supplementen. Ik ben zonder die dingen in 2 maanden al 4% vet kwijt geraakt met 2 x per week trainen. Nu ben ik naar 3x gegaan. Ik zou gewoon eens willen proberen of het daadwerkelijk zo'n effect heeft waar men hier over spreekt.
Heeft het niet het gewenste effect. Ja dan ga ik weer op de natuurlijke manier waar ik al meebezig was.
Ik eet niet minder trouwens. Mijn eetpatroon is daarentegen wel drastisch anders. Ik heb per dag niet het zelfde aantal calorieën meer binnen als eerst. Ik merk ook neit dat ik mee honger heb. Enja ik ben van het patroon af van 3x eten en tussendoor die vervelende snacks.
Nu is het 5 tot 6 maal daagjes eten.

Nouja ik wil gewoon eens naast t trainen zoiets gebruiken. Veel mensen hier spreken over verschillende dingen. De ene prijst stackers de hemel in. Andere zeggen dat het niet werkt en beginnen over AMP. Ik heb gewoon een keus gemaakt en zie wel hoe het uit pakt.

Maar hoezo bedoel je laag in vet??? Het staat juist bij de fatburners al die producten. Neem aan dat ze in combinatie met je trainen het proces tot verbranding iets zullen stimuleren. Daarnaast denk ik ook wel dat het ene beter effect heeft dan het ander. Zal ook wel met je lichaam te maken hebben. Het één zal beter in combinatie gaan met je lichaam dan het andere.

Begrijp me niet verkeerd. Ik staar niet blind op de supplementen. Ik ben zonder die dingen in 2 maanden al 4% vet kwijt geraakt met 2 x per week trainen. Nu ben ik naar 3x gegaan. Ik zou gewoon eens willen proberen of het daadwerkelijk zo'n effect heeft waar men hier over spreekt.
Heeft het niet het gewenste effect. Ja dan ga ik weer op de natuurlijke manier waar ik al meebezig was.
Ik eet niet minder trouwens. Mijn eetpatroon is daarentegen wel drastisch anders. Ik heb per dag niet het zelfde aantal calorieën meer binnen als eerst. Ik merk ook neit dat ik mee honger heb. Enja ik ben van het patroon af van 3x eten en tussendoor die vervelende snacks.
Nu is het 5 tot 6 maal daagjes eten.

en tog vertrouw ik niet helemaal of je inderdaad wel zo goed eet.
er zijn bij het huis,tuin en keukenvolk aardig wat misvattingen over wat goed eten is.

je hebt inderdaad gelijk.
vaker eten betekent hogere stofwisseling.

wat de meesten denken is dat vet de boosdoener is.
dat is het niet.
vet verzadigd en sommige vetzuren zijn essentieel voor een goed humeur en hormoonproductie

wat is dan wel slecht
koolhydraten
deze simpelweg zoveelmogelijk vermijden, maar denk wel om je vitamines. eventueel multivitamine kan helpen.

wat ook goed is
eiwitten.
eiwitten hebben veel energie nodig om verteerd te worden en geven tevens een goed verzadigend gevoel. ook sparen ze spiermassa [het spul wat juist je vet verbrand]

wat je ook kunt doen is simpelweg caffeinepillen bestellen..kunnen je ook een leuke energieboost geven:)

Het probleem van die fatburners is dat je je systeem op een dwaalspoor zet.
Vetverliezen is een kwestie 'finetunen'. Je moet uitzoeken op hoeveel calorien je afvalt zonder dat je jezelf in een crashdieet gooit en welke verhouding van koolhydraten/eiwitten/vetten voor jou lichaam het beste zijn. Ook moet je uitzoeken hoeveel cardio en KT je moet doen om op het goede spoor te komen. Dit klinkt ingewikkeld maar is gewoon een kwestie van ermee beginnen en al doende leer je.
Zodra je er een middel aan toevoegt zoals een fatburner dan zet je je systeem in een andere modus en reageer je anders. Door de caffeine die er vaak in zit verlies je snel vocht en krijg je minder honger maar hou je wel je energie. Voor de korte termijn is dit leuk maar als je struktureel je vetpercentage wilt verlagen heb je er niets aan en verdoe je niet allleen je geld maar ook je tijd ermee.
Qua veiligheid kun je ook je vraagtekens bij deze producten zetten, ga je ze desondanks toch gebruiken dan is het echt raadzaam om met kleine hoeveelheden te beginnen en zodra je er klachten van krijgt, hup de prullebak in.

Terug
Naar boven