MuscleMeat

Back in business!!

Socrates

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Zo.. na een jaar gestopt te zijn vanwegen twee operaties (eentje aan een liesbreuk en eentje aan een hernia) morgen weer volop ertegenaan!!

Na een jaar steeds ziek te zijn geweest waarvan een maand zelfs amper uit je bed kunnen komen en 20 kilo lichter staat er morgen weer de moeilijke opgave voor de deur om weer naar de sportschool te gaan... weer scratch beginnen.. al die jongens die veel kleiner waren dan ik zullen nu wel groter zijn dan ik... een jaar slecht eten en geen training.. de vorm heb ik nog.. alléén is alles kleiner.. zonder kleren ziet het er nog allemaal goed uit alléén met kleren lijk ik een stuk kleiner.. frustrerend.. alles wat te strak zat staat nu goed of zelfs ruim.... hoop dat ik alles zo snel mogelijk terugkomt... alle hoop gevestigd op de spiergeheugen... wel is het voordeel dat ik veel vet ben kwijtgeraakt en een zichtbaardere "wasbordje" heb dan ooit :p

maargoed.. nu denken jullie waarschijnlijk.. "WTF hebben wij daarmee te maken? interesseerd het ons? nee" en jullie hebben ook gelijk hoor maar ach.. sommige zullen mijn gevoel ook wel begrijpen..

Zijn er ook mensen die na een goed niveau (in mijn ogen dan hé) een hele tijd niet hebben getraind? en wat is jullie ervaring wanneer je weer vollop begint te trainen? komop mensen zeg dat het "er zo weer op zit" :D

Welkom terug :)

Veel succes met het trainen morgen! :D

Heb zelf 1 kleine operatie aan mn onderarm gehad, mocht er 2 weken niet mee trainen [waarvan ik er maar 1 heb gehaald, toen ben gaan trainen :P]. maar is niet echt te vergelijken met jou lijkt me :p

iig, suc6! :thumb:

Paar jaar uit de roulatie geweest, meer door verzieken lichaam dan door ziekte dat dan weer wel. Maar toch wel vergelijkbaar.

Was binnen een maandje weer in vorm, het zit er inderdaad zo weer aan dus.

Heel veel succes...

Even je best doen en je bent weer helemaal in vorm.

Welcome back!, succes met trainen :D

Heel veel succes socrates:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mensen.. ik zal dan ook even een verslagje doen hoe het was... ik voel me net een klein kind die na de zomervakantie weer naar school gaat :D

Paar jaar uit de roulatie geweest, meer door verzieken lichaam dan door ziekte dat dan weer wel. Maar toch wel vergelijkbaar.

Was binnen een maandje weer in vorm, het zit er inderdaad zo weer aan dus.

20 kg zal ie er in een maand wel niet aan krijgen, 3-4 maanden moet wel lukken denk ik, als hij niet gekuurd had voor zn fysiek van vroeger tenminste. Succes iig...

Heb zelf ook wel eens een ontsteking aan mn maag gehad en 3 kg kwijtgespeeld op 1.5 mnd. Zat er na 3 weken trainen weer aan.

• Topic Starter Topic Starter
20 kg zal ie er in een maand wel niet aan krijgen, 3-4 maanden moet wel lukken denk ik, als hij niet gekuurd had voor zn fysiek van vroeger tenminste. Succes iig...

Heb zelf ook wel eens een ontsteking aan mn maag gehad en 3 kg kwijtgespeeld op 1.5 mnd. Zat er na 3 weken trainen weer aan.

Ik heb me in eerste instantie mischien verkeerd uitgedrukt.. ik heb na m'n operatie 20 kilo verloren maar dat is nu wel wat minder.. scheelt een kilo of 12 van mijn trainingstijd... ik heb nooit gekuurd dus daaraan zou het niet moeten liggen.. maar als ik in 5 maanden mijn oude fysiek terug kan krijgen ben ik al een tevreden mens...

Bedankt :thumbs:

welcome back!!

foto's ?? ;)

:D

ik ben vorig jaar mei weer begonnen na een stop van 8 jaar ( had daarvoor ruim 8 jaar powerliften gedaan)
- in een maand tijd weer op 90% van mijn oude max !!

;)

Back in buiseness!! :D :thumbs:

Spiergeheugen zal veel goed maken.. Maak nu maar eens foto's al is het voor je eigen.. dit kan al heel veel motivatie geven als jij na een maand weer een beetje strak in je vel rond kunt lopen!

Je motivatie moet door een jaar niet trainen minstens het dubbele zijn geworden jongen!!

Fijn dat je weer gaat beginnen!! Het gaat je vast weer lukken kerel! Succes en goed eten!! :D

Ik heb me in eerste instantie mischien verkeerd uitgedrukt.. ik heb na m'n operatie 20 kilo verloren maar dat is nu wel wat minder.. scheelt een kilo of 12 van mijn trainingstijd... ik heb nooit gekuurd dus daaraan zou het niet moeten liggen.. maar als ik in 5 maanden mijn oude fysiek terug kan krijgen ben ik al een tevreden mens...

Bedankt :thumbs:

12 kg kwijt, waarvan een deel vet en naturel zou ik me weinig zorgen om maken. Dat haal je terug op in no time:thumbup:

Veel succes bro! Ik heb in april 2 weken niets (en 4 daarna bijna niets) kunnen eten + 10 dagen ziekenhuis met een ontstoken dikke darm + buikvlies. Ben toen 10 kilo afgevallen ben nu aug zelfs 2,5 kilo zwaarder dan ervoor. Ook alles naturel. Wonderbaarlijk hoe snel je weer terug bent.

Succes bro :thumbs:

ff off topic: dat er zoiets als spiergeheugen bestaat is een feit, door de vele ervaringen van mensen.
Maar iemand een idee hoe dit te verklaren valt ??? dit vroeg ik me eigenlijk al een tijdje af.

Yo ouwe, eindelijk weer aan het ijzer? Succes man, je zult merken dat je relatief snel weer een redelijk niveau haalt! :thumbs:

tevergeefs kerel , ik zou in mijn bed blijven liggen wachtend op magere hein . het is allemaal zo zinloos .

oeps ik hoor een trein aankomen .............................*plats*

J/K succes

Je moet het maar positief inzien.. Je bent je vet kwijt, nu zorgen dat je het eraf houdt.. Clean Bulken en knallen, veel succes!

Terug
Naar boven