- Waardering
- 5
Beste dbb,ers,
Een klein nieuw iets.
Ik heb dadelijk een (dikke) 500 GB aan program files. Hier van zou ik graag een Backup maken. Wat kan ik het beste doen?
A: Heb nog een desktop computer staan (buiten de computer die ik nu gebruik) daar een 500 GB HD schijf inplanten en hier alles opknallen, als backup program files computer?
B: Of een externe HD schijf kopen en deze als backup program files gebruiken?
Hamvraag: Wat is het stabielst en het verstandigst op te kiezen, waarom?
Wat dingetjes van mijn kant uit:
Het zijn (dan inmiddeles) geinstalleerde programma's (programfiles) waar we het over hebben. Dit is dan ook zeer waarschijnlijk het enigste wat gebackupt wordt.
Is het verder gewoon een kwestie van de programfiles te kopieren naar de nieuwe toekomstige backup schijf? Van de ene schijf naar de andere wschijf zeg maar?
Zal ie wel een halve dag bezig zijn met kopieren
.
Nog wat beackup tips verder? (om en nabij de 500 Gb dus).
Een klein nieuw iets.
Ik heb dadelijk een (dikke) 500 GB aan program files. Hier van zou ik graag een Backup maken. Wat kan ik het beste doen?
A: Heb nog een desktop computer staan (buiten de computer die ik nu gebruik) daar een 500 GB HD schijf inplanten en hier alles opknallen, als backup program files computer?
B: Of een externe HD schijf kopen en deze als backup program files gebruiken?
Hamvraag: Wat is het stabielst en het verstandigst op te kiezen, waarom?
Wat dingetjes van mijn kant uit:
Het zijn (dan inmiddeles) geinstalleerde programma's (programfiles) waar we het over hebben. Dit is dan ook zeer waarschijnlijk het enigste wat gebackupt wordt.
Is het verder gewoon een kwestie van de programfiles te kopieren naar de nieuwe toekomstige backup schijf? Van de ene schijf naar de andere wschijf zeg maar?
Zal ie wel een halve dag bezig zijn met kopieren
Nog wat beackup tips verder? (om en nabij de 500 Gb dus).