MuscleMeat

Badass game momenten. which is yours ??

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Heb zonet die Vlad nog even laten praten en dan levend verbrand met een molotov, god wat voel ik me toch badass (gta IV)

PS: this thread is worthless and stupid. Value?? none:mad:

ik was in dat arabische level en ik er stond een camper op zon balkon op 3 hoog of zo bij onze spawn plaats, en ik kom net weer tot leven en zon teamgenoot ook dus die camper schiet op ons, mn teamgenoot meteen dood en ik gewond, maar ik kon nog net een throwing knife gooien, recht door zijn gezicht, meteen dood was ie.
en het werd geen een eens best kill, jammer genoeg was er geen best kill in dat level.

goede beginpost!

mario world

Teveel
1- met Sangiev(?sp) in Streetfighter 2, op het allermoeilijkst en snelst Bison verslaan
2- Samurai Showdown op Neo Geo met Genjuro Kibagami uitspelen
3- Shao Kahn in de arcade verslaan MK3
4- Die eindhufters van Lufia, 7th saga en Sonic een poepie laten ruiken
5- met killer instinct die special combo d'r uitknallen, ultra madafaka!
6- ..

In een clanmatch, gaat iedereen in je team dood gelijk, ben je als enige over tegen de rest, kill je ze allemaal. Dat is altijd wel leuk.

• Topic Starter Topic Starter
ik was in dat arabische level en ik er stond een camper op zon balkon op 3 hoog of zo bij onze spawn plaats, en ik kom net weer tot leven en zon teamgenoot ook dus die camper schiet op ons, mn teamgenoot meteen dood en ik gewond, maar ik kon nog net een throwing knife gooien, recht door zijn gezicht, meteen dood was ie.
en het werd geen een eens best kill, jammer genoeg was er geen best kill in dat level.

WTF?? is er een throwing knife beschikbaar in GTA IV???

• Topic Starter Topic Starter
wat is die dimitri toch een flikkert zeg, als je iemand neerknalt is het al meteen mission failed omdat ie je te wacko vind, wat een homo :mad:

hail to the king baby

Quadripple headshot met CSS.

Of misschien al m'n team PvP matches in WoW. Fury warrior + elemental shaman + shadow priest + warlock + zo'n melee shaman in 1 team = niet te verslaan. Gewoon instant 8k damage ofzo met double crusader, windfury + strength + agility totem BOEM. (nog voor de burning crusade patch)

Alex kid uitspelen. Moeilijkste spel dat ik OOIT gedaan heb.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in een multiplayer match met halo 2 spawnden we met random wapens. ik spawnde met een alien sniper ( of hoe dat ding heet, te lang geleden) ik zat met mn neefje te lullen en hield de schietknop ingedrukt toen de match begon. zo gauw t begon vuurde ik dus en gaf ik iemand aan de andere kant van de map een headshot. zonder te kijken. blijkbaar word je in dat leven gedropt terwijl je op iemand hoofd richt.

Op runescape in een clanwar.
Was 30 tegen 30. Ik was de laatste over van mijn team tegen 3 van het andere team.
Khad hun ass gekicked met nog een beetje leven en geen food over. Me e-status was meteen keihoog.

In The Godfather mensen voor een voorbij rijdende auto of van het dak afgooien was toch altijd wel badass :D

Toen ik in Godhand(moddervette game) op moeilijkheidsgraad DIE (ja het is een moeilijkheidsgraad) uitspeelde. Alles uitspelen en je kan maar 2 hits verdragen. Alles ontwijken dus. :o

in gta IV een hoertje nken in de auto, 70 dollar payen, dr laten uitstappen, dr door de harses knallen met je gun, het geld pakken en ervandoor scheuren in je dikke bak is ook wel badass:D

Sir Molle die op CAOD aankondigd een massale offensieve vlootbeweging uit te voeren om dan vervolgens zijn gehele vloot van honderden zichzelf ziek gebeld hebbende nerds en spijbelaars vernietigd te zien worden door mijn coalitie.

Laatst bewerkt:
Dat was vorige week toen ik op facebook 397 000 punten haalde met tetris.

Terug
Naar boven