XXL Nutrition

bagger op tv

lobstar

Competitive Bodybuilder
Waardering
79
Jesus Christus, er is tegenwoordig echt alleen maar bagger op TV.

Niet te geloven, normaal was er verschil tussen zomer/winter programmatie.
En had je in de winter betere series/docu/films/etc.

Er is echt gewoon freakin niks tofs op tv. Op de een of andere manier denken tv zenders dat als de concurrent een bepaald tv programma uitzend op dat tijdstip, dat zij dat ook moeten doen. Neem bvb zo'n klusprogramma, denk je getver niet weer een badkuipje plaatsen, zap je over op een andere zender: ook een klusprogramma, volgende zender: weer die homo die zo graag in de aarde vroet.

Helemaal mooi is het oude talpa, die de herhalingen van de heralingen van de al herhaalde programma's van RTL 4/5 uitzend.
Alle ziekenhuisdocu's die ook 1000x op tv zijn geweest. Op prime-time de Nanny uitzenden ff serieus zijn er mensen die dat kijken?

Eurosport is eigenlijk ook k*t, voorheen hadden ze nog wel wat fightclub/K1, of en toe een goede boxwedstrijd(tegenover ontelbaar slechte boxwedstrijden) maar zo-ie-zo klopt de opgegeven programmatie nooit, en als je denkt hé eindelijk weer eens fightclub, komt het niet, of veel later en dan is het nog een herhaling van 6 mnd geleden, waarbij ze nog het lef hebben deze opnieuw in te spreken. En verden: paardrijden, kunstschaatsen, curling, bowls, voetbal uit 1979 en schansspringen. Who ****in cares, Eurosport!

Het mooie is ook die extra paketten van de kabelaanbieders, Nee nog meer voetbal en meer oude B-films fantastisch.

Het is te hopen dat the Soprono's dit seizoen weer uitgezonden wordt. Helaas altijd op een tijdstip dat je eigelijk in bed wil liggen, doordeweeks om 00.30.
Gek genoeg is deze serie nog steeds niet doorgedrongen tot het grote publiek in NL, maar mss komt het omdat de gebruikelijke tv-programmatie aansluit op de smaak van NL; inspiratieloze, oncreatieve, zoutloze klomp bagger, net als de NL-keuken.

En het erge is dat we voor deze troep moeten betalen, terwijl als in een restaurant de kok op je bord schijt je ook niet de rekening betaald.
Helaas word ik wel gedreven naar het enige alternatief voor wat TV-entertainment, idd ik ga net als de overgrote meerderheid van de bewoners van de Utrechtse wijk de Kanaleneiland voor een schotel!

Waarom denk je dat ik zo vaak op Dbb zit?!

idd bakje kwark en dbb pownt heel de tv

Ik kijk al een half jaar geen tv meer :P
alleen als ik hoor dat er een goede film komt ofzo

TV is overrated. Period.

geen last van... ngc, animal planet en discovery zijn de enigste zenders die hier opstaan en er is altijd wel wat leuks :yes:

Daarom hebben we toch internet? Elke docu/film/serie is ook wel te vinden op internet. Voetbal classics van Eurosport is trouwens wel een topper

Precies Anoniem! Gewoon internet, er zijn genoeg toffe series die je zo kan downloaden en bekijken op momenten dat het jou goed uit komt, zonder die pauper reclame's tussendoor.

heb 3 jaar zonder TV geleefd. Toen ging ik samenwonen en m'n vriendin kreeg ik niet zover om geen tv in huis te nemen. Want idd, de bagger op TV is echt gigantisch. Gelukkig heeft zo'n ding een 'uitknop' ;) (hint aan TS)

Overigens vind ik 'de Gouden Kooi' wel erg tof. :D
Verder vis ik interessante docu's ook meestal van internet, meer dan plenty te vinden. (tot nog toe: Planet Earth 11/11 delen in HD (720p) kwaliteit, BBC - Atom 3/3 delen, Stephen Hakwing's universe 6 delen, Anatomy for Beginners (zie avatar :D) 4/4 delen, Shitload van BBC-Horizon serie, Visions of the Future & Cosmic Time (beide met Michio Kaku) 3/3 delen, toespraken/discussies/programma's van Dawkins, Dennet, Harris etc etc etc... (nwe harde schijf nodig...) Bovengenoemde zijn stuk voor stuk echt HELE DIKKE VETTE AANRADERS.

Ja ik merk het ook, tv is helemaal niets meer en dan die reclames (als ze dan nog leuk waren maar nee) als ik tv kijk dan is het tegenwoordig heel selectief (nieuws, nieuwe NGC docu's en met eindejaar cabaret), films download ik dus geen reclame en altijd de beste.

Ben ik het mee eens. Een paar jaar geleden keek ik vrij veel TV, maar dat is nu wel anders. Ik kijk zelden TV en heb er ook niet echt behoefte aan. Internet pwned de TV gewoon, klaar.

ik down gewoon alle progs die ik wil kijken...

Enkel voordelen:

Betere kwaliteit
Ik zie ze sneller dan dat ik moet wachten op onze zenders
Geen reclame
Ik kijk wanneer ik wil

Terug
Naar boven