XXL Nutrition

Nieuws Bananendozen vol cocaïne in supermarkt

Peiling Peiling Wat zou jij doen als je de pakjes coke zou ontdekken ?

• Totaal stemmers
    49
  • Peiling gesloten .

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.032
Twee bananendozen met meer dan 28 kilo cocaïne zijn per ongeluk in een supermarkt in Beieren beland. Blijkbaar hebben smokkelaars zich ergens vergist bij het verwisselen van de drugs, zei een woordvoerder van de Beierse recherche vrijdag. 'Diegene voor wie de zending eigenlijk bedoeld was zal wel vreemd hebben opgekeken.'

De drugs met een straatwaarde van 1,4 miljoen euro werden woensdag door een medewerkster van de supermarkt ontdekt toen ze de bananen uitpakte. Onder een dunne laag bananen lage gele pakjes verstopt.

Het fruit en de drugs waren via Antwerpen uit Colombia in het Beierse stadje Illertissen beland. In andere bananendozen die bij de supermarktketen in Beieren en Baden-Württemberg waren afgeleverd trof de politie geen drugs aan.

(nieuwsblad)

waarom vind ik nu nooit zo'n pakjes... :sad:

Haha ik zie de drugsbende al kijken naar een doos vol met bananen :roflol:

epic fail!

Zou ze gewoon kopen iig ;)

Pff ik had het wle geweten!!!!!!

misschien doen ze de cocaine ook wel in de schappen..

Wat me ook wel lachen lijkt is dat ze erin zouden zitten, banaantje schillen op het werk, vallen er plots ingepakte zakjes coke op je tafel :roflol:

Denk dat ik ook maar op de Groente/Fruitafdeling ga werken,bij de supermarkt.

heb je tegenwoordig meer kans om millionair te worden als in de lotto :)

Had zo een bericht al eens eerder gelezen, toen was precies het zelfde gebeurd in een Nederlandse supermarkt. Chiquita Chiquita. :D

Waarom doe je aangifte? ???

Ik zou me toch een pakje gehouden hebben.

Haha... bij die drugsbende zullen er wel koppen rollen:D

maar ja, ik heb geen bananen...

Goddamnit, dat is al de 2de keer dat ik zoiets lees.

:roflol: fail, zou die koppen van die colombianen wel willen zien als ze hun doos met ''drugs'' openmaken :D

Voortaan toch maar ff extra goed kijken wanneer ik weer eens een tros uit de dozen pluk :D

Mss wel leuk om over dit onderwerp een poll te starten, wat zou jij doen als je de pakjes coke zou ontdekken?

Het valt me op dat je die bananendozen van chiquita vaak ziet, maar nooit gevuld met chiquita bananen.

de kranten kunnen alvast het woord liquidatie invoeren in de computer :D

Terug
Naar boven