Fitness Seller

Bang om te injecteren

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Beste mede BB

Ik ben bang om mezelf te injecteren? hoe was jullie eerste keer?
Doen jullie het allemaal zelf of laten jullie het anderen doen?
Wat is nu beter, in de bil of in de dijbeen prikken? laat ik het anders zeggen, wat is minder pijnlijk?

Thx

lekker in de bil
0.7*40 naald voel je niks van
rustig injecteren en gaan met die banaan

lees even mijn logje zal je zien dat ik ook als de dood was om mezelf te prikken

• Topic Starter Topic Starter
Ik was/ben ook als de dood er voor! Ben maar eens gaan experimenteren met Melanotan 2 in mijn buik met een 30G naaldje :P Dit lukt makkelijk. Ga deze vanavond in mijn been proberen. Wellicht dat je dit anders eerst eens kunt proberen met Vit. B12 injects? Of aan de andere kant... "Status M 41j" Verman je zelf! Ik mag nog 15 jaar bang zijn :P
Mijn grootste angst was in ieder geval dat je iets in je eigen lichaam prikt. Heb het de eerste keer laten doen, voelde TOTAAL niets. Vervolgens zelf aan de slag gegaan.
Tja, bil of dijbeen... indien ik de mogelijkheid zou hebben om mij te laten injecteren dan werd het absoluut in mijn bil. Anders toch maar in het been omdat het makkelijker is.

Ik keek er ook best tegen op moet ik eerlijk zeggen. Ging van het ergste uit en kon dus alleen maar meevallen. Goede voorbereiding is het halve werk, ga gewoon wat filmpjes kijken op youtube, zoek wat afbeeldingen op over de plek waar je moet injecteren en maak een stappenplan met alle handelingen. Zo vergeet je geen essentiele dingen tijdens de mogelijke stress die je ervaart bij het zetten :D

Ik gebruik 0.8x40 voor in de gluteus, werkt super en als je het goed doet (ontspannen reet, ik ga altijd op mijn andere been staan met mijn gewicht) dan voel je er nagenoeg niets van.

Kijk er stiekem steeds weer naar uit zelfs :eek:

Voordeel van in je been prikken is dat je op een stoel kan zitten en het makkelijk kan overzien en doen. In je bil moet je je nog welis in lastig posities manouvreren om er bij te kunnen.

Na tientallen injecties blijf ik been beroerd vinden. Vorige week nog eens geprobeerd met als gevolg weer ibuprofen voor een paar dagen. Bil is zoveel fijner, zelfs triceps en schouder vind ik beter dan benen. Benen gaat bij mij alleen met slin naald.

Bij bil spiegel gebruiken, dat scheelt en achterlangs leren pakken met niet dominante hand zodat je met dominante hand de zuiger kan indrukken.

Ik doe altijd been, kan je zelf zien, grote spier en je kan er veel induwen.

eerste keer is altijd even knijpen.. (liever niet knijpen als je zet by the way :D).
maar daarna denk je.. was dit het?!

Beste mede BB

Doen jullie het allemaal zelf of laten jullie het anderen doen?
Wat is nu beter, in de bil of in de dijbeen prikken? laat ik het anders zeggen, wat is minder pijnlijk?

Thx

Ik laat het door een kameraad doen...dan is er niet veel aan.
Zelf zie ik voorlopig toch ook niet zo zitten :)
Maar ga het wel proberen....begin volgende maand aan men kuur.;dan ga ik toch eens zelf proberen.
Ik kies altijd de bips...

Beste mede BB

D

Thx

Spuit in bankschroef en er bovenop gaan zitten. ;)

Nee serieus, ik heb een kwartier met die spuit in mijn hand gezeten en er toch maar voor gegaan en knal vergeten te aspireren. Zoals iemand hier aan aangaf; eerst veel lezen en video's bekijken, even rustig alles opschrijven en - dat is voor mij toch heel belangrijk - zorg ervoor dat je tijd genoeg hebt. Niet rap voor je weg moet nog effe een spuit zetten.
Je kan het ook altijd aan je moeder vragen. ;)

makkelijkste en pijnlooste voor mij is met je bil op de afwasbak gaan zitten(makkelijk als er een spiegel voor je staat dat je overzicht hebt) de naald er 1/3de in prikken(snel) en langzaam doorduwen tot dat ie er helemaal inzit.. je voelt er niks van en is akeliger dan dat het eruit ziet... achteraf ga je denken wat voor een watje ben ik :D

makkelijkste en pijnlooste voor mij is met je bil op de afwasbak gaan zitten(makkelijk als er een spiegel voor je staat dat je overzicht hebt) de naald er 1/3de in prikken(snel) en langzaam doorduwen tot dat ie er helemaal inzit.. je voelt er niks van en is akeliger dan dat het eruit ziet... achteraf ga je denken wat voor een watje ben ik :D

liever niet op dat soort plekken zitten :)

gewoon staan voor een spiegel op bil hoogte, als je een beetje gedraaid staat kan het heel makkelijk.

Spiegel vind ik alleen maar irritant, dus ook dat is erg persoonlijk... Al heb ik wel een dikke pampam reet, dus een spiegels is voor mij sowieso overbodig :D

Terug
Naar boven