Fitness Seller

Bang voor de kampers

Vies smerig asociaal tuig dat niet in een beschaafde samenleving past en wil passen. Naar de Himalaya met die woonkarren!

Belachelijk man.

Ik ben een kamper.

Nooit slechte ervaringen gehad met kampers.

Altijd welkom, en "doe alsof je thuis bent".

OO god daarom heb ik kampers als nou ja vrienden....
ze telen wel vaak wiet.........

hebben ook vaak een pistool.......

Dit zijn kampers
?Action=ActionGetFile&Size=Link&Module=WebFS&ID=8528&&&User=LAECKE&Service=HSW-1.jpg

Wat we tegenwoordig kampers noemen is paupervolk zonder cultuur en traditie en meest opvallend zijn de luxe villa die niks meer nomadisch heeft.

Een oude quote van mezelf dan maar.

Heb een tijdje een stel aso tokkies boven me gehad en die kerel die boven me woonde was wel een waar schreeuwwonder. Zo hard dat de hele straat kon 'meegenieten' en zulke asociale taal dat het gewoon beschamend was. De ene 'kanker' na de andere 'kanker' vloog er uit en als hij helemaal losging dan het meestal zwaar dreigende taal waarbij hij ook geweld niet schuwde. Totaal geflipt figuur waar wel eens een half peleton ME-ers buiten op hem stond te wachten terwijl er 6 man politie met de stormram naar binnen kwam. Hoe die malloot ooit aan dat appartement is gekomen is me nog steeds een raadsel. Vorig jaar op mijn verjaardag zelfs zo'n heftige schreeuw en matpartij dat zijn vriendin het portiek opvluchtte, al help roepende, terwijl meneer de psychopaat met een pistool achter haar aan ging.

Kan gelukkig ook anders maar te vaak denken kampers dat de wereld voor hun gemaakt is. Regeltjes en wetten maken ze zelf wel.

Als ze dan toch in een kamp willen wonen vooral buiten de normale samenleving houden. Laat ze maar lekker gare auto's, gestolen waar en gaar vuurwerk aan elkaar verkopen.

Op sommige locaties zijn de overtredingen redelijk beperkt in omvang, maar op andere locaties wordt de wet- en regelgeving veelvuldig en op verschillende terreinen overtreden. Hieronder is weergegeven wat de meest voorkomende overtredingen van wet- en regelgeving zijn.

• Woningwet: bouwen zonder bouwvergunning, het plaatsen van meer woonwagens op één standplaats, het te dicht op elkaar staan van woonwagens (brandgevaar) en het niet voldoen aan andere eisen van het bouwbesluit.
  • Wet op de Ruimtelijke Ordening: te grote woonwagens op de standplaatsen, bedrijven beginnen op een woonlocatie en het in gebruik nemen van gemeentegrond.
  • Wet Milieubeheer: illegale lozing, bedrijfsvoering zonder vergunning, lekkende olievaten en het illegaal opslaan van banden en accu’s.
  • Wet werk en bijstand (WWB): uitkeringsfraude.
  • Leerplichtwet: schoolverzuim.
  • Wetboek van Strafrecht: wietteelt, illegaal aftappen van elektriciteit, drugshandel en wapenhandel.
Bron: VROM

Aardig lijstje :roflol:

Een oude quote van mezelf dan maar.

Kan gelukkig ook anders maar te vaak denken kampers dat de wereld voor hun gemaakt is. Regeltjes en wetten maken ze zelf wel.

Als ze dan toch in een kamp willen wonen vooral buiten de normale samenleving houden. Laat ze maar lekker gare auto's, gestolen waar en gaar vuurwerk aan elkaar verkopen.

Wij denken zo, omdat Nederland een geintje is qua optreden tegen overtreders. Ze laten ons onze gang gaan dus waarom zouden wij hier geen gebruik van maken ?

Kampers weten meer van vlora en vauna dan bijvoorbeeld een bioloog!
598337_large_122302.jpg

Waarom haat je op m'n broeders?

Waarom is je beheersing van de Nederlandse taal zo slecht? Haten op......???

En dat eeuwige gezeik over broeders is wel een punt van irritatie bij kampers ja. Als je er een keer een normale discussie mee hebt loopt het altijd uit de klauwen omdat je dan het hele kampvolk op je dak hebt. Naast het zich beroepen op nomadisch leven ipv een rijtjeshuis zonder enig historisch perspectief te hebben van welke volken die leefstijl hebben en wat daarbij hoort. Leven zoals dat plaatje is iets heel anders als dealen in vuurwerk wiet en elk ander gestolen waar waar je je handen op kan leggen.

Waarom is je beheersing van de Nederlandse taal zo slecht? Haten op......???

En dat eeuwige gezeik over broeders is wel een punt van irritatie bij kampers ja. Als je er een keer een normale discussie mee hebt loopt het altijd uit de klauwen omdat je dan het hele kampvolk op je dak hebt. Naast het zich beroepen op nomadisch leven ipv een rijtjeshuis zonder enig historisch perspectief te hebben van welke volken die leefstijl hebben en wat daarbij hoort. Leven zoals dat plaatje is iets heel anders als dealen in vuurwerk wiet en elk ander gestolen waar waar je je handen op kan leggen.

Waarom is jouw beheersing van de Nederlandse taal zo slecht??

Terug
Naar boven