AndroidHealthClinic

Verkocht Bankdruk gerief, niet olympisch

Blackadder

aka Silentio
Waardering
2
Bij deze verkoop ik ook mijn oud bankdrukgerief, aangezien ik op zoek ben naar een olympische bank incl stang en gewichten.

Wat doe ik weg? het bankje en stang (diameter is 30mm), voor 90 kg aan schijven, ook 30 mm, 2 barbells.
pm me maar indien je geinteresseerd bent, ikzelf ben wonende te vilvoorde nabij brussel.
prijs o.v.t.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Re: bankdruk gerief te koop, niet olympisch

WOW, je hebt hem gepost in het forum: "Post je eigen foto's" hihi
Dit hoort in het verkoop forum te staan! :o
Ps, leuk setje, heb ik ook een half jaar gehad, alleen dan in het zwart. Had hem gekregen van me buurman, had er laatst iemand anders mee blij gemaakt!

Sorry voor het beetje offtopic, maar heb je met dat bankje geen last van de smalle rugzitting? Ik kan op dat soort bankjes niet bankdrukken. Of valt dat bij deze mee?

Moved.

• Topic Starter Topic Starter

shit, hopelijk kan een mod dit nog verplaatsen, het is gewoon niet echt handig om er incline mee tegaan, daar voor heb je een lullig tussenstuk dat al licht doorgeplooid is, voor de rest is alles in perfecte staat.

en hier een van de twee dumbbells, incl. schroevende klemmen voor zowel BB als DB s. (allebei dezelfde dikte.)

Yzord zei:
Sorry voor het beetje offtopic, maar heb je met dat bankje geen last van de smalle rugzitting? Ik kan op dat soort bankjes niet bankdrukken. Of valt dat bij deze mee?

Tot de 130kg valt het nog wel mee, daar boven krijg je wel last ;)

• Topic Starter Topic Starter

Yzord zei:

mja de rugzitting is wel wat lastig en je moet je voeten al goed stabiel zetten als je wil toppen. een ander negatief kenmerk (damn zo krijg ik die bank nooit kwijt :D) is dat de 2 ijzeren stangen waar je barbell op rust net op de plaats zitten waar je hem het best beetneemt, sommigen nemen hem vast net tussen de twee stangen, ik die wat langere armen heb neem hem er buiten, daarom is de barbell wat langer dan normaal (destijds apart gekocht).

brussels jong.. damn .. moest je nu kunne leveren .. dan zouk wel intresse hebbe..

Terug
Naar boven