- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 10%
Zijn er programma's om banners te maken of kun je die alleen maken m.b.v. html-code?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke. Dan moet ik dus alleen nog leren html-code te kunnen schrijven.![]()
En een animated banner kan je maken in ImageReady, even uitzoeken en oefenen met de frames, maar ze zijn veel leuker dan de niet animated.
Je kunt ook een programma als dreamweaver gebruiken. Of een gratis alternatief, HTML Editor, Website Builder, Web Hosting & Web Design Software.
(alhoewel HTML niet veel voorstelt)
Dat is het kleine broertje van photoshop zeg maar, ideaal om images die klaar zijn verder te versnijden, animeren en optimaliserenImageReady is een bewerkingsprogramma, neem ik aan?

Dat is het kleine broertje van photoshop zeg maar, ideaal om images die klaar zijn verder te versnijden, animeren en optimaliseren![]()

Hangt er beetje vanaf... als het echt pro werk is dan kan het juist de aandacht trekken én mooi/origineel ogen. Maar je hebt idd ook storende/lelijke.Ik vind dat animated banners minder goed oogen dan gewoon banners ... Ze maken het zo goedkoop en de kunst verdwijt ...