AndroidHealthClinic

Verkocht Barbarian cage + lat pulley ,multibench 2 + benen onderdeel , verschillende grepen /

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
mag verwijdert worden

dank u

IMG_0402.jpg

IMG_0403.jpg

IMG_0404.jpg

Laatst bewerkt:
30 juni wou je je spul ook al verkopen en nu vervolgens weer? Dan maak je opeens weer een topic aan met of er iemand dumbbells te koop heeft.

Waarom verwijder je je oude topic dan :')

Graag koop ik de power bands in ieder geval, en waarschijnlijk nog wat rubberen matten.
Zeg maar wat je ervoor wilt.

Ik zou ook graag rubberen matten willen, eventueel met wat verschillende grip stangen.
Waar zijn je bench en de rest naartoe? Waarom verkoop je het eigenlijk, je was nog zo fanatiek dumbells aan het zoeken :)

• Topic Starter Topic Starter
ik weet het . ben een paar x terug naar de gym geweest en dat trainen ligt me gwn veel beter ;) vandaar deze beslissing . liefst alles tesamen tekoop . rest van het materiaal is al voorbehouden .

grts

ik wil wel een paar rubberen matten, ik kom ze morgen halen ...

Ik ben nog steeds geïnteresseerd in de rubberen matten

ja ik ook sowieso nog in die power bands, maar ouri liet via PM weten dat hij de spullen niet apart verkoopt, alleen als geheel.

let maar op, deze jongen slaat nogal graag akkoordjes om dan op de prijs terug te komen!

1200 is te duur

Ik ben nog steeds geïnteresseerd in de rubberen matten

Ik ook, maar ik vrees dat hij binnen de week weer van gedacht verandert en besluit om weer thuis te gaan trainen ... :rolleyes:

We krijgen wel nog een kans om te bieden als alles over twee maanden weer te koop staat :D

• Topic Starter Topic Starter
ik verkoop eventueel mijn barbarian power cage met lat pulley de cage is van 2013 ( januari) in perfecte staat dus met verschillende grepen , power bands ,barbarian row seat, ab wheel , abdofit ,ez curlstang ,halterset 30 mm 2x30 kg +2 ecxtra draadstangen en 2 gewichten van 5 kg erbij . al deze onderdelen komen van fitnes-seller en dus van topkwaliteit .
- ook nog 32 zwarte rubberen matten 2,5 cm dik tegels zijn 50x50 cm groot ( in perfecte staat) komen van makro .
voor al dit materiaal zou ik nog graag 1200 euro voor hebben . alles is dus in nieuwe staat . liefst alles tesamen tekoop .
hier zijn de foto's ...>

ook nog een barbarian multibench 2 + bijhorend benen toestel . ( wegens afhaken koper ) prijs voor deze 2 375 euro maandje oud ! -->

IMG_0405.jpg

ook nog een barbarian multibench 2 + bijhorend benen toestel . ( wegens afhaken koper ) prijs voor deze 2 375 euro maandje oud ! -->

375 euro? Je zei tegen mij dat je iemand had die er 375 wou voor geven en dat ik het dan kon krijgen voor 400. Nu dat ik zeg dat ik wegens omstandigheden afhaak is er ineens geen koper voor 375 meer. :rolleyes:

ga je die barbarian mulitbench 2 nou wel los verkopen?

19 reacties en er is nog steeds niet gezegd of gevraagd WAAR je het kunt afhalen?

Terug
Naar boven