Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
hallo iedereen, ik bied een olympische halterbank van Barbarian line aan. keb deze al een jaartje maar sinds ik in de gym train heb ik deze niet meer nodig. Deze bank kan incline en zelfs bijna recht. de padding is perfect inorde, nergens beschadigingen en stinkt niet naar zweet
. ( als je wilt kun je het bankje losschroeven en dan heb je een freerack, heb ik al gedaan en werkt perfect ).
De olympische halterset is die van kroon ( 140kg ) en 50mm natuurlijk.
bestaat uit:
2x20kg 2x15kg 2x10kg 4x5kg 2x2.5kg 4x1.25kg en de olymische barbell van 20kg ( 2.20m ).
er is lichte lakschade op één van de 20kg schijven en enkele roestplekken op een 15kg schijf, voor derest zo goed als nieuw.
bij de bank horen ook dipsteunen die achteraan bevestigd worden en een preacher curl attachment met barbell houder
Ik verkoop ALLEEN de bench en gewichten tesamen en ik dacht aan een prijs van 275€, aangezien de barbellset nieuw al 225€ kost lijkt me dat geen onredelijke prijs. Ik woon in de regio antwerpen.
. ( als je wilt kun je het bankje losschroeven en dan heb je een freerack, heb ik al gedaan en werkt perfect ).De olympische halterset is die van kroon ( 140kg ) en 50mm natuurlijk.
bestaat uit:
2x20kg 2x15kg 2x10kg 4x5kg 2x2.5kg 4x1.25kg en de olymische barbell van 20kg ( 2.20m ).
er is lichte lakschade op één van de 20kg schijven en enkele roestplekken op een 15kg schijf, voor derest zo goed als nieuw.
bij de bank horen ook dipsteunen die achteraan bevestigd worden en een preacher curl attachment met barbell houder
Ik verkoop ALLEEN de bench en gewichten tesamen en ik dacht aan een prijs van 275€, aangezien de barbellset nieuw al 225€ kost lijkt me dat geen onredelijke prijs. Ik woon in de regio antwerpen.