Fitness Seller

barbarian powercage met lat optie

davidboogie

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
546
Lengte
1m80
Massa
115kg
Vetpercentage
hey mannen,

wat is jullie mening over die barbarian powercage met lat system?

hoe is de bewegingsbaan?

En die van powertec?

als die lat system beter is ga ik toch twijfelen omdat die barbarian precies wel wat meer gewicht aankan.

what to do???

ik heb die van bodycraft ben er ook heel te spreken over....:cool:

Is die barbarian niet goed?

Want beetje vaag over welke hij het nou heeft.

Is die barbarian niet goed?

Want beetje vaag over welke hij het nou heeft.

De safety's zijn hol van de Barbarian en tevens heeft de latoptie een korte
lastarm waardoor geen volledige ROM kunt maken ... als ik het goed begrijp :p

Geen idee ... heb er zelf geen ervaring mee maar dit is wat Guardian ervan zegt.

Ik heb dat rack gehad met de optie latpull + weightstack. Het is niet zo stabiel en de safety's zijn hol waardoor ze makkelijk gebogen worden. Ze verliezen ook verfschilfers telkens je ze in en uit de gaten haalt. Ik zou gaan voor de powertec of de bodycraft van helisports. Imo degelijkere keuzes.

De safety-bars zijn absoluut niet hol! Ik geloof dat guardian met die opmerking naar het GPR378 Monster Rack uit die eerste post verwees.

Betreffende de hefarmwerking van het lat station kun je het beste naar onze showroom komen om deze zelf uit te proberen. Van alle verkochte Power Cages met lat station hebben we nog geen van zulke opmerkingen gehad.

• Topic Starter Topic Starter
De safety-bars zijn absoluut niet hol! Ik geloof dat guardian met die opmerking naar het GPR378 Monster Rack uit die eerste post verwees.

Betreffende de hefarmwerking van het lat station kun je het beste naar onze showroom komen om deze zelf uit te proberen. Van alle verkochte Power Cages met lat station hebben we nog geen van zulke opmerkingen gehad.

dacht het nou eigenlijk toch ook dat die barbarian toch geen holle safety's zou hebben hoor,

weet niet hoe ver je showroom is vanaf belgie om die effe uit te proberen.
wat zijn zo de reacties van gasten van 1meter 80?

en kan je er triceps push downs mee doen met die barbarian?

dacht het nou eigenlijk toch ook dat die barbarian toch geen holle safety's zou hebben hoor,

De showroom is in Wassenberg in Duitsland. De reacties zijn zeer positief, met 1,80 meter zul je nergens problemen mee hebben.

Triceps pushdown is gewoon mogelijk!

Hehe, ik bedoelde het GPR378 rack idd.

Ik heb zo een barbarian powerrack +140kg gewichten multibench/latstation etc...

Heb geen problemen ermee, en ben zelf 1m87/88, enkel bij het benchen zit ik te dicht met men hoofd tegen dat uitsteeksel van die verstelbare beenrol. en de ruimte binnenin het rack om te squaten is mss iets te gepast maar alles gaat .
Alles bij elkaar ben ik tevreden over het materiaal.

Ik heb zo een barbarian powerrack +140kg gewichten multibench/latstation etc...

Heb geen problemen ermee, en ben zelf 1m87/88, enkel bij het benchen zit ik te dicht met men hoofd tegen dat uitsteeksel van die verstelbare beenrol. en de ruimte binnenin het rack om te squaten is mss iets te gepast maar alles gaat .
Alles bij elkaar ben ik tevreden over het materiaal.

kunt ge u dan niet omdraaien dat ge met uw benen naar die rol zit??

heb ik natuurlijk ook geprobeerd ;)

Dan is het iets met het racken/unracken van de baar die me niet 100% aanstaat. Maar het gaat hoor , no problem...

Voor mij wordt het de barbarian.

Maar verschil tussen die 2 is niet zo groot (powertec en barbarian) als ik het zo hoor

Voor mij wordt het de barbarian.

Maar verschil tussen die 2 is niet zo groot (powertec en barbarian) als ik het zo hoor

Ja man ik denk dat mijn keus ook al gemaakt is.

Ga in de telefoonboek beginnen rondneuzen waar m'n familie weer woont,

dan heb ik em misschien na kerst en nieuwjaar.

Ok post je revieuw op het forum, mijne komt pas later dnek ik, heb nog 10 maanden sportschool abo.

Terug
Naar boven