MuscleMeat

"Barcelona heeft Babel op de korrel"

marsu

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
BARCELONA- Volgens enkele Spaanse kranten staat Ajacied Ryan Babel hoog op het verlanglijstje van de Spaanse landskampioen FC Barcelona. Met het nakende vertrek van spits Henrik Larsson en de moeizame onderhandelingen met Thierry Henry, ziet men in Babel een uitstekende oplossing.

Babel, die dit seizoen veelvuldig bankzitter is bij de Amsterdammers, lijkt niet onwelwillend tegenover een buitenlands avontuur te staan. Een heikel punt is echter de transfersom.
Eerder dit jaar toonde ook Sevilla al interesse in de 19-jarige Babel en was bereid 12 miljoen euro op tafel te leggen. Ajax wimpelde het bod echter resoluut af. Wanneer Barcelona zich van de diensten van de geboren Amsterdammer wil verzekeren, zullen ze beduidend dieper in de buidel moeten tasten.

Ajax wil nog geen reactie geven op de sluimerende geruchten. Wel vertelt technisch directeur Martin van Geel dat iedere speler in principe te koop is.

Moet Ajax Babel al verkopen?

Nee zeker niet verkopen! gewoon lekker op de bank laten zitten en niet laten spelen!

Als Barca echt diep in de buidel wil tasten voor Babel zeker doen. Babel krijgt veel te weinig speelminuten bij Ajax terwijl het echt een goede voetballer is. Als Ajax echt nog plannen heeft met Babel dan moeten ze hem houden, anders gewoon laten gaan.

ze zijn dom als ze m niet voor 18M ofzo laten gaan. Kunnen ze nog wat routiniers aantrekken!!

marsu zei:
BARCELONA- Volgens enkele Spaanse kranten staat Ajacied Ryan Babel hoog op het verlanglijstje van de Spaanse landskampioen FC Barcelona. Met het nakende vertrek van spits Henrik Larsson en de moeizame onderhandelingen met Thierry Henry, ziet men in Babel een uitstekende oplossing.

Babel, die dit seizoen veelvuldig bankzitter is bij de Amsterdammers, lijkt niet onwelwillend tegenover een buitenlands avontuur te staan. Een heikel punt is echter de transfersom.
Eerder dit jaar toonde ook Sevilla al interesse in de 19-jarige Babel en was bereid 12 miljoen euro op tafel te leggen. Ajax wimpelde het bod echter resoluut af. Wanneer Barcelona zich van de diensten van de geboren Amsterdammer wil verzekeren, zullen ze beduidend dieper in de buidel moeten tasten.

Ajax wil nog geen reactie geven op de sluimerende geruchten. Wel vertelt technisch directeur Martin van Geel dat iedere speler in principe te koop is.

Moet Ajax Babel al verkopen?

Tuurlijk is iedereen tekoop. voor de juiste prijs:D

ik zou graag zien dat Babel nog even een aantal jaar bij ajax rond brengt. volgendjaar gaat hij wel meer spelen. Zlatan hebben we ook te snel laten gaan. maar ja volgens 90% van de mensen kon hij niet voetballen. tot hij ging scoren. Ik vind het voor Babel nog te vroeg en voor ajax ook. 20 mil moet je wel kunnen krijgen voor zoon jong talent.

maar wat vind jij zelf Marsu?

Heeft Barça geen jeugspelers mss dat zij bij Ajax een bankzitter willen wegplukken :dunno:

18 miljoen, 20 miljoen?
Dream on kids...
Ik vind, in het belang van het Nederlands voetbal, dat Ajax hem moet laten gaan. Zonde dat zo'n talentvolle speler de kans niet krijgt zich verder te ontwikkelen.

Grijpwijk zei:
18 miljoen, 20 miljoen?
Dream on kids...
Ik vind, in het belang van het Nederlands voetbal, dat Ajax hem moet laten gaan. Zonde dat zo'n talentvolle speler de kans niet krijgt zich verder te ontwikkelen.

kom je er bij dat hij zijn talent niet ontwikkeld. denk je dat hij maar 1 keer per week 20 minuten voetbalt?

die jongen in nog vol in ontwikkeling. en dat kan hij bij AJAX nog heel lang doen.

Of je laat hem spelen en dan laat je hem ook staan als hij een paar wedstrijden achtereen wat minder speelt, of je laat hem gaan. Op de bank zetten en dan een achterlijk hoog bedrag eisen van geinteresseerde clubs heeft niemand wat aan.

axestream zei:
Of je laat hem spelen en dan laat je hem ook staan als hij een paar wedstrijden achtereen wat minder speelt, of je laat hem gaan. Op de bank zetten en dan een achterlijk hoog bedrag eisen van geinteresseerde clubs heeft niemand wat aan.

volgend jaar speelt hij veel meer geloof daar maar in.

jordy zei:
kom je er bij dat hij zijn talent niet ontwikkeld. denk je dat hij maar 1 keer per week 20 minuten voetbalt?

die jongen in nog vol in ontwikkeling. en dat kan hij bij AJAX nog heel lang doen.

Iemand die interlands heeft gespeeld in de A-selectie kan elders meer leren dan in een jong-ajax.

Als ik babel was zou ik snel weggaan zolang er nog een trainer is die pienaar boven je verkiest op een flank positie :D

Als ik Babel was zou ik gaan maar ik snap Barca gewoon niet, eerst wil je Henry en dan kom je met Babel? Wat smoken die gasten dan, ga dan voor Defoe, kuyt, Kalou etc.

Tja als babel zich nou eens fatsoelijk toelegt op die rol van linksbuiten wordt het wellicht nog wat bij Ajax.
Ben benieuwd of ie morgen speelt, Sneijder gelukkig wel weer!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind wel dat Babel moet blijven. In de toekomst kan hij van grote waarde zijn. Bovendien komt hij bij Barcelona net zo weinig aan spelen toe als bij de Godenzonen.

Ik denk dat Ajax hem gewoon een jaartje moet verhuren aan een subtopper in Nederland. Kan hij tenminste meer spelen, en hij wint qua ervaring. En dan na een jaartje kijken of hij daar genoeg indruk gemaakt heeft om weer terug te komen bij Ajax.

Silva zei:
Als ik Babel was zou ik gaan maar ik snap Barca gewoon niet, eerst wil je Henry en dan kom je met Babel? Wat smoken die gasten dan, ga dan voor Defoe, kuyt, Kalou etc.

kuyt ??? nou dan doe je er beter aan om babel te nemen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Guido20 zei:
Ik denk dat Ajax hem gewoon een jaartje moet verhuren aan een subtopper in Nederland. Kan hij tenminste meer spelen, en hij wint qua ervaring. En dan na een jaartje kijken of hij daar genoeg indruk gemaakt heeft om weer terug te komen bij Ajax.

Heerenveen lijkt me perfect voor Babel.

marsu zei:
Heerenveen lijkt me perfect voor Babel.

Precies, ik zie hem daar echt wel voetballen. Aan hem om daar een basisplek bij Ajax te verdienen. Zou zonde zijn als ze hem zomaar zouden verkopen.

Terug
Naar boven