Fitness Seller

Basic Fit Geleen

kevinve

Competitive Bodybuilder
Waardering
178
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Is er hier iemand in Geleen die bij Basic-Fit traint? Ik train nu samen met een vriend van mij, maar ik vraag me vaker af of ik oefeningen wel goed uitvoer.
Is er iemand die bij basic fit traint en eens kan helpen? Ook zodat ik wat reallife info opdoe en ik zou het leuk vinden om eens iemand van het forum tegen te komen!

Je zou ook die vriend van je je beweging kunnen laten filmen en hier posten en dan kunnen mensen ook advies geven op je uitvoering. (Als er niemand hier in jouw sportschool traint dan he)

• Topic Starter Topic Starter
Je zou ook die vriend van je je beweging kunnen laten filmen en hier posten en dan kunnen mensen ook advies geven op je uitvoering. (Als er niemand hier in jouw sportschool traint dan he)

Was ik ook van plan, maar vind dat ook zo raar als er zo n skinnie gast als mij daar aan t benchen is om dan gefilmd te worden.

Je moet er wat voor over hebben he.

Ik train er, maar ondanks ik al een tijdje bezig ben zie ik me niet 123 raad geven aan anderen. Niet omdat ik me daar te goed voor voel, maar wie weet leer ik je het fout. Niemand controleert namelijk mij haha.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train er, maar ondanks ik al een tijdje bezig ben zie ik me niet 123 raad geven aan anderen. Niet omdat ik me daar te goed voor voel, maar wie weet leer ik je het fout. Niemand controleert namelijk mij haha.

Mmm, anders kan ik ook eens bij jou kijken, kom je er vaak?

hoi kevinve.

daar train ik ook.
lekkere gym, veel spullen.
wel gaan de dumbbells maar tot 32kilo maar verder genoeg schijven voor handen.

Laatst bewerkt:
Ik train ook daar,ik film je wel geen probleem.

Kijk is aan goed voor elkaar, nog geflimt worden door een vrouw ook!

Lol zal nu ook wel goed gaan neem ik aan...

haha zie nu pas dat het zo'n oud topic is!

Had gezocht op Geleen en kwam hier uit,normaal bump ik niet ..

We brengen weer een beetje leven in de tent:)

Ja het was hier vroeger toch drukker of meen ik dat maar? Waar is iedereen? Zeggen ze dat er veel werkloosheid is..nou onder bb'ers schijnbaar niet :-P

Terug
Naar boven