AndroidHealthClinic

Basis voor stack als eerste kuur?

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Na mijn research lees ik dat velen opteren om voor een eerste kuur een only ... te gebruiken (om de sides per AS te kunnen volgen), anderen houden het bij een stack van 2 en zelfs meer. Persoonlijk zou ik ook opteren voor een only kuur juist om zeker te weten hoe men op welke AS reageert. Lijkt me ook het veiligste. Velen zeggen "als je het doet, doe het dan goed!". Goed... OK maar wat is teveel en wat te weinig?

Test zou DE basis zijn voor elke stack.

Nee ik ga nog niet kuren maar wil gewoon meer weten. Ook hoef ik hier niet de perfecte kuur voorgeschoteld te krijgen. Ik vraag gewoon welke zeker in de basis moet zitten en waarom dan wel?

Alvast bedankt voor de reacties.

Wat is je doel ? Kilo's of droge massa?

Ik vind niet persee een must om een only kuur als eerste te doen. Het kan namelijk tegenvallen mocht je er niet op reageren en als je het doet doe het dan goed in 1 keer.

Nou bedoel ik hier niet mee dat only slecht is, maar een kuur met kickstart kan ook geen kwaad.

Denk bijvoorbeeld aan dikke kilo's met test ent en kickstart met dboll

Of droge massa met Boldenone en kick start Test Prop of combo met winny

Het is maar net wat je doel is en wat je ervoor overhebt

Ik vraag me af waarom men wil weten hoe je lichaam op een bepaald as reageert. Je wil toch groeien als je kuurt? Pak dan gewoon een goede kuur. Anders kun je wel bezig blijven met only kuurtjes, alleen om te weten hoe je lichaam erop reageert.

Ik vind het dus een beetje onzin. Ik vind ook dat als je kuurt dat je het dan beter goed kunt doen. Dit wil niet zeggen hoog doseren maar wel stacken om zo het uiterste uit je kuur te halen.

Terug
Naar boven