AndroidHealthClinic

[Battlefield 3] Beste wapenkeuze voor Caspian Border?

Trenchmouth

Ripped Bodybuilder
Waardering
915
Lengte
1m80
Massa
89kg
Mijne weledelgeboren heren,

Ik maak al enige tijd de online slagvelden van Battlefield 3 onveilig. Ik zit nu op level 13, op de rank van sergeant. Mijn eerste keus wapen is altijd de bekende 870MCS shotgun geweest en daar heb ik alle opties al van vrijgespeeld. Maar de laatste maand speel ik op een grotere kaart genaamd Caspian Border en dus niet meer op de vertrouwde close quarter combat situatie van de noshahr canals. Daar had ik altijd met de buckshot patronen geschoten en nu ik op de map Caspian Border speel gebruik ik de slugs, omdat die op een grotere afstand effectief zijn. Frag en flechette patronen vind ik overigens zuigen.

Nu is mijn probleem dat de afstand waarop ik mijn vijanden ontmoet gemiddeld genomen groter is geworden en ik het idee heb dat ik enigzins in het nadeel ben omdat veel spelers daar een machine geweer gebruiken. Ik denk erover om over te stappen op een nieuw standaard wapen in de licht machine gun of de submachine gun klasse. Vind het ook moeilijk een keuze te maken uit de vele wapens dus welke raden jullie me aan? Of raden jullie me aan de shotgun gewoon te houden? Sniper rifles vind ik niks overigens want ik hou ervan om midden in de actie te zitten.

De kaart...
http://www.youtube.com/watch?v=NDDfPxF3EFE

**** wapens op deze map, gebruik de attack heli of de jets.

an94 best :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga ook standaard als engineer, met een Stinger of een IGLA on my back. Die heb je wel nodig. Ze hebben er ook een grondige hekel aan. Ik zal die AN-94 uitzoeken, ken hem niet en misschien heb ik die nog niet unlocked.

AN-94 is voor de medic class, dus zal je geen stinger/igla kunnen gebruiken als je dat wapen wil gebruiken. Ook zijn stingers/igla's als goeie piloot makkelijk te ontwijken, zeker als je een gunner hebt die thermal gebruikt. Wat moeilijker is al er 3-4 engineers goed samen werken verspreid over de map allemaal met stingers/igla's met als enig doel jou neer te halen. Dan is het een spelletje van find/strafe/retreat maar als je weet wat je aan het doen bent en als je gunner goed is en thermal gebruikt en kan communiceren waar ze zitten kunnen ze niet veel doen.

Jets zijn nog beter, enige wat je hoeft te vrezen zijn andere jets of dat je ECM gebugged is en niet registreert

Ik speelde met voornamelijk met AEK-971, M417 (beest), KH2002, M16A3, G3A3.

M16A3 is DE beste gun in heel de game. Enige wapen dat er echt bovenuit steekt, ook de reden waarom de meesten die gebruiken en 100 Service Stars ermee hebben (Service star krijg je per 100 kills met dat wapen).

Zeker gebruiken dus op Caspian Border. Ook de M416 op Assault klasse is niet mis! Gewoon op elke Assault Rifle Foregrip + Heavy Barrel gebruiken en je geraakt er wel ;)
Voor Engineer gebruik ik graag de M4A1, voor Support ga ik liever de Type 88 LMG.

Terug
Naar boven