Fitness Seller

BB-ers rond de 2 mtr waar halen jullie je broeken?

Justifire

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Er zullen er niet veel zijn van rond de 2 meter, maar diegenen die er zijn, waar halen jullie je broeken ?
Of welk merk broeken kopen jullie?
Lengte 38 is al bijna nergens te vinden, en dan ook nog eens een broek vinden die niet als een mayo om je poten zit gekneld, of als een tent omgebonden moet worden.
Weet dat pantalons een oplossing is maar misschien heeft iemand een andere oplossing?

In een klerewinkel

Ik ben 2m, G-star lengte 36 past mij en sommigen van het merk Rigs van 36.

Andere modellen van Rigs heb ik dan weer nodig in maat 38, die kan je bestellen.

Voor de rest heb ik nog niet echt iets gevonden:)

G-star lengte 36 past mij ook prima. Somige modellen zijn zelfs iets te lang (bijv. radar loose). Die zou je dus moeten passen, tenzij je benen echt lang zijn t.o.v. je bovenlichaam.;)

Ik haal m'n condooms gewoon bij de drogist. Ownee wacht, je bedoelde iets anders met de lengte van 2 meter. :P

een verkapt kijk-mij-groot-zijn topic, je bent al 26 dus koopt al ruim 8 jaar broeken voor je maat en nu weet je het nog niet waar je die kan kopen?

geintje dude, ik kan het niet hebben dat ik klein ben

PreludE zei:
een verkapt kijk-mij-groot-zijn topic, je bent al 26 dus koopt al ruim 8 jaar broeken voor je maat en nu weet je het nog niet waar je die kan kopen?

geintje dude, ik kan het niet hebben dat ik klein ben
Daar heb je wel een punt trouwens kerel. Hoe zit dat Justifire? Kocht je moeder altijd je broeken of wat?:D

Hahaha,laat die jongen toch.

Maar voor mij hetzelfde....draag ook alleen Gapstar...lengtemaat 36 is net goed voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
Mighty zei:
Daar heb je wel een punt trouwens kerel. Hoe zit dat Justifire? Kocht je moeder altijd je broeken of wat?:D
Liep voorheen altijd in een luier (Sumo style :D)
Nee ff serieus, zoals ik al zei is lengte wel te vinden als je goed zoekt maar dan zit je dus met de dikte van je poten.
En daar had ik 8 jaar geleden nou net geen last van ;)

Stoppen met squatten is nou net geen optie.
Maar moet dus voor een gs gaan kijken, thanx all :thumbs:

Justifire zei:
Liep voorheen altijd in een luier (Sumo style :D)
Nee ff serieus, zoals ik al zei is lengte wel te vinden als je goed zoekt maar dan zit je dus met de dikte van je poten.
En daar had ik 8 jaar geleden nou net geen last van ;)

Stoppen met squatten is nou net geen optie.
Maar moet dus voor een gs gaan kijken, thanx all :thumbs:
GS is ook goed, als je wat dikkere benen hebt, dus je slaat dan 2 vliegen in 1 meter...ehhhh klap.;)

Hertje zei:
:(

OT: Lengtemaat 36 is goed te krijgen maar 38 zie je inderdaad zelden. Dat zal in de (nabije) toekomst wel veranderen want de Nederlander groeit nog steeds. Rond 2020, zo is geraamd, is de gemiddelde lengte van de man 1.92m!

Terug
Naar boven