AndroidHealthClinic

Beamer

Bartmen

Advanced Bodybuilder
Waardering
24
Wie van jullie heeft een beamer ? En wat is je ervaring ? Zoek zelf een eenvoudige beamer ( niet te duur ). Ik kan wel googlen maar ben wel benieuwd naar wat persoonlijke ervaringen.

Ja ik heb wel een beamer thuis, voor tv / pc games.
HD-beamer van samsung, wel 1400 euro, maar 'mooier' beeld in dit formaat is er niet.

ik ook (en dedicated HT ruimte:D)

Wat zijn je eisen en budget? kun je goed verduisteren?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen lichte kamer en kan ongeveer 400 euro uitgeven. Gewoon om films te kijken in weekend en meer niet eigenlijk. En voetbal..

Ik heb zo'n beamer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb geen lichte kamer en kan ongeveer 400 euro uitgeven. Gewoon om films te kijken in weekend en meer niet eigenlijk. En voetbal..

een 2ehands 720p beamer kun je halen voor dat geld,
mits er niet teveel uren op de lamp zitten is dit geen probleem,
(liefst natuurlijk ook de 1e lamp)

op de 2ehands markt komt regelmatig wel zoiets voorbij,
voor 200,- kun je 2ehands ook wel een aardig scherm vinden..

Laatst bewerkt:
een 2ehands 720p beamer kun je halen voor dat geld,
mits er niet teveel uren op de lamp zitten is dit geen probleem,
(liefst natuurlijk ook de 1e lamp)

op de 2ehands markt komt regelmatig wel zoiets voorbij,
voor 200,- kun je 2ehands ook wel een aardig scherm vinden..

No offense, maar wat wil je in godsnaam met 720p, minimaal 1080p24 als je een mooi plaatje wilt hebben. Zal eens kijken of ik tijd vind om een paar shots te nemen.

No offense, maar wat wil je in godsnaam met 720p, minimaal 1080p24 als je een mooi plaatje wilt hebben. Zal eens kijken of ik tijd vind om een paar shots te nemen.

voor 400,- heb je geen 1080p pj, dus ja.. en 720p is zo slecht nou ook weer niet, ook maar de vraag of die wel HD wil projecteren.. mischien heeft TS wel alleen dvd...

moet je ens surfen naar beamerplanet, hebben ruim gamma en ook 2dehands toestellen

Terug
Naar boven